18 Mac, 2010

TERBONGKAR... RANCANGAN PEMBERONTAK UNTUK MERAMPAS KUASA! KAN DAH KATA...


Pelbagai Fitnah dan cacian yang PKR (Pakat Keluar Ramai-ramai) lebelkan pemimpin bagi tujuan menjadikan fitnah ni melekat di bibir rakyat sekali gus percaya terus fitnah mereka sebagai satu bukti yang amatlah benar pemimpin BN serta UMNO adalah Pengganas, perompak harta rakyat,serta pemberontak yang merampas kuasa di Bumi Tanah Melayu yang Berdaulat ini.

Imbas kembali begitu banyak serta bertubi-tubi fitnah mereka yang mengheret pemimpin-pemimpin terutama UMNO dan BN didustakan seperti yang dirancang dengan begitu halus serta terperinci seperti

- DS Dr ZAMBRY KADIR Menteri besar sebagai pemberontak serta pengganas yang merampas Kerajaan Hak Rakyat Perak
- DS Dr ZAMBRY KADIR yang di tahan oleh Amerika sebagai pengganas (terrorist) semasa lawatan kerja beliau kesana tempohari
- DS Zahid Hamidi dengan kaitan isu penjualan enjin jet
- PM Malaysia dikaitkan dengan Pembelian Kapal Selam serta isu yang paling hangat bila pembunuhan Altantuya termasuk isteri beliau.
- Duit Rakyat yang berbillion-billion di gunakan luar Negara oleh PM (ucapan/ceramah PAS)
- Mantan PM Pak Lah yang kononnya ada kaitan dengan negara luar yang menyebabkan Tun terpaksa tunduk serta menjadi boneka mereka
dan banyak lagi melalui ceramah, majalah, suara keadilan, haramkah dan pelbagai-bagai cara sebaran komunukasi kapada rakyat supaya rakyat percaya bulat-bulat dan yakin sememangnya halal fitnah mereka yang tentunya peduli apa pada mereka berkenaan Hukum hakam dan Perjanjian mereka dengan Allah yang menjanjikan pembalasannya.

Pelbagai sepekulasi dan tanggapan serta tomahan terhadap artikel sekupangdua sebelum ini akhirnya terjawab bila terbongkarnya hasad mereka hari ini semasa persidangan di Parlimen tadi. Retetan artikel pendedahan sekupang sebelum ini rupanya seolah-olah  scene-scene (babak) menjadi jalan cerita (story line) dalam episod-episod dalam telemovie Rancangan PENDERHAKA SERTA PENGKHINAT BANGSA.
Sahabat Karib mereka sendiri Dato Zahrin Hashim yang melihat begitu songsang perancangan aljubri yang cukup rakus Tamak haloba Kuasa demi kepentingan dan keselamatan Beliau sendiri terutama dengan apa yang sedang dia hadapi sekarang dalam kes aljubri bila anak Muda Saiful Bukhari menuntut kebenaran dimana beliau sendiri tentunya tahu betul atau tidak pekara sebenarnya... wallahualam bagi kita tetapi tidak bagi dia yg empunya badan teramat PASTI kebenaran SEBENARNYA.

Ahli Parlimen Bayan Baru ini yg tidak sanggup membelakangi Rakyat terutama hukum Allah begitu lantang dengan 'ALL CAUSE' sambil melebelkan kejijikan utk bersekutu dengan yang dia ISTILAH sebagai MEMBONTOTI begitu BERANI membongkar dengan JANTAN (gentelman) bertentang muka aljubri serta sekutunya yang sebelum ini sebagai rakan didalam dewan yang penuh dengan semua Ahli dan Menteri didalam Parlimen NEGARA.

Tembelang serta rancangan Penderhaka & Pemberontak Raja bohong ini yang bergegas keluar dek kerana Panas kerana terkedu bila Dato Bayan Baru mendedahkan sebenarnya kisah Aljubri kaki kencing mendakwa
- Yang Dipertuan Agong kononya menunggu sijubri diIstana dan telah setuju menobatkan sijubri sebagai nombor satu di Malaysia malah terus terima Kunci Pintu Pagar Utama Putrajaya kepada beliau.
- Rakan Gabungan yang dijanjikan Angan-angan sebaris kepimpinan tertinggi sampai tebal muka sehingga tak dapat nak menelan liur yg tersangkut di halkum bila tahu ejekan ULAMA TROMPAH dibelakang TGNA sebenarnya PENGHINAAN walaupun bila masa bertentangan... Aduhhhh dilambung dan diangkat dengan jet 60tan metrik.

Usaha mendapatkan kuasa sehingga terpaksa merampas atau istilah sebagai pemberontak sebenarnya tidak menghairankan kalau kita cukup tahu penyebab,Jawapan atau kaitannya. fikirkanlah jawabnya soalan ini...
=Seandainya kantoi kerana kes jubri dan kembali Bertapa semula kerumah batu tingkap satu apa usaha terakhir?
=Samaada menang atau kalah dalam kes yang tentu ada jawapan sebenarnya siapa yang betul-breul tahu... TENTUNYA TUAN PUNYA BADAN LER... YANG TAHU, BETUL TAK? betoi... betoi... betoi... seperti kata Upin dan Ipin.

JADI APA LAGI… LAZIMNYZA KALAU KITA TAHU SIAPA PEMBERONTAK yang mahu merampas Kuasa!... APA LAGI ... BAHAYA TU, TANGKAP DAN JERUKKAN SAJA. Lagi pun hehehe CEPAT SIKIT... beresnya, Tak Payah nak tunggu lagi... Buang Karen jer buat apa.

2 ulasan:

rahimi berkata...

Angkatan Tentera Malaysia akan menyebelahi PR bila peralihan kuasa berlaku.
Bila perkara ini aku ajukan kpd abang aku iaitu seorang pegawai kanan tentera Msia yang berpangkalan di MINDEF dia ketawa terbahak2,katanya tentera Msia hanya menumpahkan taat setianya pada kerajaan yang ada
sekarang,dia kata mcm mana MP PR boleh percaya benda yg bodoh begini.
Pemberontakan tentera tidak akan sekali2 berlaku di Msia,katanya jangan pertikaikan ketaatan ATM pada Kerajaan dibawah pimpinan DSN.
Ini lawak paling lawak dan terlalu lawak katanya.Kami ketawa berdekah2 kah kah kah

Awanama berkata...

itulah masaalahnya mentaliti seperti ini memang cukup ajaib betul bila jenis pencacai ni bukan setakat kena kencing malah kutub satu badan tapi masih angguk-angguk lagi

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND