23 Januari, 2011

NIZAR SEMAKIN MEROYAN... KELUAR FATWA DI TENANG.

Di Tenang, Nizar meroyan KUAT keluar Fatwa (tah Bila Jadi Ulama nya) mengundi BN BERDOSA. mungkin si PENJAJA DONGENG ni dah tak laku di Perak kerana Rakyat di Perak sudah tahu si sam dol di KING... JUARA FITNAH yang dah beberapa kali kantoi bila sesuka bapak dia nak buat FATWA yang tentunya menyelamatkan dia dari Nampak kelaku sebenar sebagai antara yang TERKAYA di Perak dengan hasil sandiwaranya sebagai PALATkon yang kononnya terinaya. 
Lahabau ni serta sekutu kuatnya yang sekarang ni duduk di rumah yang bernilai Jutaan ringgit dengan dongeng dia terinaya dan kejamnya kerajaan Negeri Perak di bawah Pemerintahan DS Dr Zambry Kadir yang aman jaya ketikan ini.Tak kan sebagai Engginier LIFT begitu cepat jadi mewah dan mampu mengadakan kemewahan sebegini cepat.

Pada Penggundi Tenang... Rakyat Perak nak bagitau dan perjelaskan, taktik mengatakan SIAPA MENGUNDI BN & UMNO BERDOSA SERTA KAFIR memang pernah digunakan si KING FITNAH ni semasa bertanding di Pasir Panjang kawasan DUN mamat ni, cerita lapok macam ni mungkin belum di dengar keenakan rasa FITNAH almaklumlah mengumpat dan fitnah ni kalau tidak tak kan Islam sendiri menjanjikan balasan kepada mereka yang suka fitnah seberat 44 kali dosa ZINA.

Rakyat PERAK sudah muntah mendengar cerita Si Pencacai DAP sehingga sanggup gadaikan MARTABAT ISLAM & MELAYU di perak bila meneraka kan Darul Ridzuan selama 11 bulan bila dia diangkat jadi boneka dan jadi PALATkon demi kekayaan dan kepetingan diri beliau sendiri, didalam sidang DUN sendiri beliau telah beberapa kali KANTOI bila FITNAH nya terjawab dan beberapa kes dimana beliau memang mengundang Rakan atau BOSS dia bila menjemput Ustaz Ngahngeh di ceramah perdana Parti Ajaran Sesat yang membacakan Hadis/Nas serta keluar fatwa orang UMNO kafir.... bukan setakat itu lebih berani mengucap dua kalimah syahadah yang disambut TAKBIR oleh penyokongnya yang di gelar si ANGGUK-ANGGUK yang taksub dek kerana tertelan kencing-kencingan siMASTER KING SIJUBRI dalam keadaan basah KUYUP!

Apappun Sekupang percaya si LAHABU ni ingat pengundi Tenang mungkin bangang macam penyokongnya yang akan angguk atau geleng bila disuruh. TENANG bukan orang banggang macam silahabau ni, Dema bukannya senang di kencing atau diKUYUP kan sesuka hati oleh 3N nie ... NIZAR NgaNgeh kata orang perak (maksudnya melopong percaya Bulat-bulat)
 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha ha Memang Nizar Siputar Alam memang kuat bohong dan fitnah, memang sial

Lintau Perak berkata...

Nizar ni sekarang dah tak berapa disukai oleh ahli2 Pas.

Kelakuannya mcm org mereng selepas kehilangan kerusi MB Perak.

Ceramahnya bukan memikat org ramai nak masuk Pas tapi boleh menyebabkan atas pagar lari semakin jauh.

Eloklah Pas buat banyakkan ceramah Nizar ni..cepat sikit Pas join hari ini dalam sejarah

Penditakainsingkat berkata...

Salam Tuan,
Blog ini sudah saya link.
Mohon link ke blog Tuan.
T kasih jua.

Tanpa Nama berkata...

PAS MEMANG PENIPU BESAR.DEPAN MELAYU KATA NAK LAKSANAKAN HUDUD.DEPAN CINA PULAK JANJI TAK AKAN LAKSANAKAN HUDUD.BUAT FATWA SUKA SUKA.KEJAP BOLEH KEJAP TAK BOLEH.AKU YAKIN PAS SEMAKIN HANCUR BERSAMA ROKET DEMI KEADILAN.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND