06 Februari, 2011

BLOGGERS PAKATAN TERIMA RASUAH DAN MULA EDAR RISALAH FITNAH DI MASJID-MASJID

Nampaknya rasuah Rm 4 juta untuk bloggers sudah sampai kekampung-kampung. Risalah-risalah fitnah kini mula di edar ke masjid-masjid. Terbaru Solat Jumaat bila 5 keping dgn 10 mukasurat yang diikat, sebanyak 2 kotak diletakan seawal sebelum solat... biasak ler bacul memang suka buat macam tu, tambah lagi nak buat fitnah dan lepas tangan.
Bukan lagi pelik media alamaya yang kini kita ketahui Bloggers pakatan yang ditabur Rasuah sehingga jutaan ringgit terang-terang sebagaimana yang terbaru di Selangor mula menjalankan kerja SYAITAN memfitnah dan SPIN selagi boleh. Kalau kita Perhatikan Artikel yang di buat oleh Kepala-kepala Fitnah tu nampak menyakinkan apa lagi tersusun dan di letakan di penghujung dengan KONONnya sumber dari : utusan Malaysia ler... Berita harian ler... dan letak tarikh seolah-olah macam betul-betul jer. Pernah rakan bertanya kenapa Artikal tu tentang Nasional jer sekali pun Risalah dan segala fitnah sekarang diedar kemerata-rata kampung yan terpencil. segala artikel yg di gubah ini akan di copy paste pada Wall-wall FB , Blog dan sebagainya. Pernah beberapa kali bila kengkawan debat pasal isu yang dicopy paste tak boleh menjawab segala komen lansung, malah tak da knowledge perihal yang di postingkan di wall nya. 

Kini BLOGGERS PERASUAH ni dah mula buat flyers dan mengedarkan di Masjid-masjid terutama solat Jumaat. Isu nya juga bukan kenegerian atau setempat tapi lebih kepada Nasional, disini Sekupang pamirkan risalah pemfitnah upahan yang melantak Rasuah yang teman dapat bila ada hamba Allah yg berikan pada teman semasa sembahyang Jumaat di sebuah masjid di Kampung kuala Pari baru-baru ini.
Buat yang bertanggungjawab dan Makluman Ds Zambry Kadir. Teman nak bagitau kalau dah Imam, bilal dan beberapa Jwtnkuasa yg tok-tok PAS dan PKR mak mereka lah patut disalahkan. apa tunggu lagi kasi Karacik la jenis ni.buat apa di simpan lagi, dema ler syaitan Besor memfitnah, Perak akan di fitnahkan pemikiran rakyat!!! Takbir!!!



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ajernya Gampang PAS ni, Mampos ler nik Najis ni baru deme tau,

BUDAK BENTENG berkata...

Salam
Nampaknya PAS sudah tidak meletakan hukum serta menjaga akidah sebagai panduan seperti yang di tuntut oleh Islam.
Berpolitik dalam masjid pernah menjadi tajuk kepada PAS sebelum ini menyalahkan kerajaan dan UMNO yang kononnya menggunakan masjid, sebenarnya Mereka (PAS) merupakan yang sebenar mengunakan masjid untuk berpolitik. malah masjid atau surau akan diwarna (cat) Hijau apabila di sudah ditakluk.

Tanpa Nama berkata...

hati yang dah berkarat sentiasa mengikut kata iblis dan syaitan.Hati yang dah rapuh sentiasa mengalah pada pujukan iblis dan syaitan.hati yang dah bernanah sentiasa tidak suka pada musuh iblis dan syaitan kerana hati yang sebegitu adalah pengikut iblis dan syaitan yang setia.
Antara UMNO dan Pakatan Pas yang manakah mempunyai hati yang sedemikian?Perhatikan puak mana yang jadi ajen penyebar fitnah dan dusta????
sesamalah kita perhatikan........
Ya Allah ya Tuhanku aku bermohon padaMu agar Engkau tewaskanlah musuhMu.AMIN

paang pedang berkata...

saya cadangkan kita semua cetak juga setiap artikel kita dan diedarkan ke Masjid bagi menangkis serangan mereka. Kita tahu bahawa kelompok pembaca di masjid ada yang tidak menggunakan internet sebagai sumber rujukan. mereka lebih senang dengan media cetak. seharusnya kita mengedarkan artikel pilihan setiap bulan untuk diedarkan.

ddinbunga berkata...

SALAM BRO, TU KITAB TAMAT MENGAJI DENGAN TOK GURU NI A JIS BRO.

PAK TAM berkata...

Apa yang depa dok pikiaq sampai lagu tu, Pak Tam rasa depa ni kemaruk nak berkuasa di negara la ni, lagu ni ka yang dok habak org laen yang depa ni dok berjuang ikut ISLAM,lansung tak pakai otak, lagu mana kalo budak kecik dok baca depa punya cerita lagi-lagi rasuah, main pungkok, Najib dok bunuh orang yang depa pi tabur fitnah merata. apa punya akai taruk tang lutut

LAGU NI KA YG DOK HABAK KUNUN NAK BUAT HUDUD, PIRAAA DOK KENCING MERATA BURUK PELAKU!

RUMAH KACA berkata...

blog tuan hebat. saya bangga kalau dapat di pautkan disini. Blog SkD telah dilinkan di http://rumahanjas.blogspot.com

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND