01 Februari, 2011

PAS BUNGKUS ADA YANG SUKA... peluang di MERLIMAU!

PAS BUNGKUS DI TENANG... Nampaknya PKR tumpang tepuk tangan secara SILENT, sengeh nya sampai ke telinga, mana taknya... PAS yang dah BUNGKUS di Galas Kelantan dan sekarang di TENANG maka... PKR sudah punya PELUANG BESAR di MERLIMAU...Mungkin Aljubri kena Kontrol sikit dan buat lakonan sedih... Celah gigi jer setakat mengerut dahi dan melakunkan scene Airmata bukan susah sangat .... hehehe kecik hal tu. Kena tunujk sedih dengan kekalahan PAS di TENANG yang meungkin dah dijangka BUNGKUS supaya senang sikit di MERLIMAU ni PKR boleh booking awal

Kita tunggu saja, walaupun nampak macam sepakat, PKR tentunya akan tuntut Hak untuk bertanding di Merlimau kerana beberapa Faktor diantaranya bila Si Aljubri ni terasa POPULARITI makin menurun, nak buat kasi hangat macam Kes luna tak boleh jugak sebab berbeza Nafsu dan style hehehe... Rakyat semakin didedahkan pelbagai Tektik dan teknik dan PAHAM BENOR macam cakap orang Perak, mana tak nya...  yang akan berebut tentulah PKR dan PAS, kalau di ingat balik PAS turun awal di tenang bagi BOOKING AWAL placing... tapi alasan dah berapa kali bungkus akan menguatkan lagi kelebihan PKR untuk bertanding di Merlimau kecuali disana PAS tak da penyokong! DAP memang paling bijak antara 3 Abdul. Kafir harbik ni memang tunggu tempat yang selamat, terutama kawasan kaum cina yang ramai, tak payah susah-susah kalau ada penentu pengundi nya kaum nya, baru dia akan bangkit, tapi setakat PRK yang kecik-kecik ni bagi jer PAS dan PKR berebut setidak-tidaknya lagi kuat boleh gaduh dan pecahkan persefahaman melayu didalamnya. Dah tau sangat, Pas yang kononya beriya mengafirkan UMNO kononya tidak perjuangkan Islam dimasa yang sama PKR yg leadnya aljubri lansung tak pikir pasal ISLAM tak pulak nak diprovok supaya bersama.

Apapun sekupang percaya dengan DS Ali Rustam yang memang disenangi oleh orang Melaka terutama Rakyat di MERLIMAU bukan jenis yang sentiasa Taksub sentiasa Angguk-angguk tanpa henti dengan keadaan basah kuyup mungkin terlalu banyak tertelan KENCING PAKATAN RONGGENG!  

3 ulasan:

HAWA berkata...

Salam seperjuangan sdr Sekupangduas

Tertarik dengan pendapat saudara saya juga setuju dengan Perebutan tentunya di DUN Merlimau memberi peluang kepada PKR untuk mengambil tempat, cuma kalau PKR tidak punya penyokong tegar dan bakal kalah maka DS Anuar tentunnya tidak akan mengambil risiko kerana bakal menjatuhkan nama beliau diantara Parti yang makin lemah dan bakal tersungkur boleh mengaibkan beliau
Bagaimapun DAP yang sudah kukuh malah sebenarnya Abang besar tidak mungkin akan bertanding kerana sudah cukup selesa sekarang dan tidak berhasrat mengumpul Aib rakan-rakannya, apatah lagi untuk akan mencalarkan Imej mereka sendiri.
Kita tunggu perebutan di Merlimau nanti dan saya yakin DAP tidak mahu terheret seperti PAS dan PKR semakin AIB dan Nampak kian REBAH di setiap pilihanraya

Saya juga berharap saudara dapat memberi tunjuk ajar serta bimbingan kepada saya yang baru mahu belajar arena blog. saya harap saya di terima diantara rakan-rakan bloggers terutama di negeri asal saya Perak Darul Ridzuan, insyallah

Blog 1 Malaysia berkata...

generasi muda jgn dibungkus..











Tektik kotor - Beruk-beruk tua nak mampus Sinar Harian mahu membungkus masa depan generasi baru..
http://blog1malaysia.blogspot.com/

suka hati bapak gua berkata...

Salam geng
Apa yang gua tahu kalau PRK dengan PAS, dia org akan guna sentimen agama, tapi klu dgn beruk PKR tipu, kencing dan main taik mmg dia org punya style. busuk giller tu bro!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND