26 Februari, 2011

CUBAAN FITNAH PAS PADA CALON BN N28 GAGAL LAGI!

PAS Darul Fitnah seawal-awal lagi mengeluarkan Hasutan dan Fitnah supaya pengundi membenci Calon BN Tn Syed Ibrahim bin Syed Ahmad dengan menipu dan menghasut supaya rakyat atau pengundi percaya bahawasanya calon BN Tn syed Ibrahim ni menipu dgn sijil palsu malah bukan lulusan Universiti Al Azhar seperti yang dimaklumkan oleh TPM semasa memaklumkan Calon BN tempohari, fitnah dari mulut ke mulut yang tentunya kerja PENCACAI DAP dan PKR ni disebabkan PAS ketar lutut, mengigil dan Kantoi lebih awal sebelum penamaan Calon kerana kredibeliti serta kelulusan Tn Syed Ibrahim membuatkan PAS tak tidor malam, almaklumlah payah sikit nak menipu Umat Islam dan orang melayu terutamanya, Merasakan peluang mereka menabur Fitnah bakal KANTOI bila tahu Syed Ibrahim memang punyai Ilmu Agama dan sekali gus boleh menjawab fitnah PAS yg sudah PASTI memutarbelitkan NAS dan hadis dari segi huraian, Cara PAS darul FITNAH ni sebenarnya menggunakan Islam demi memberi tekanan kepada pengundi dengan menyelitkan hukum keatas orang Islam dengan mengadakan Fatwa serta pekara Wajib mengundi PAS darul Fitnah akan di ikut oleh pengundi demi rasa bersalah atau berdosa jika menyanggah Arahan Islam walhal segala tafsiran dan hukum disonsangkan. Pengundi tentunya rasa ketakutan dan TERpaksa memangkah PAS Darul Fitnah sebagai pilihan. Bukan setakat itu... Pengikut Angkara Syaitan juga menyamar dan mengadakan KUNUNnya kemah SPR utk pengundi menyemak oleh mereka demi mendapat maklumat dan menghasut supaya pengundi membenci BN. Kerja syaitan ni dilalukan oleh Pencacai Anak Setan demi kemenangan serta kerahan Tuan besar mereka Aljubri, DAPig dan Parti Kelentong Rakyat yang menjadi sekutu mereka serta takut hilang Kuasa kerana PAS paling minoriti. (Klik sini ceritanya)

Pagi tadi semasa penamaan Calon, Tn Syed Ibrahim bijak menangani Fitnah Parti Ajaran Sesat ini dengan memamirkan Ijazah, Kelulusan dan sijil pengesahan beliau bagi membukti Fitnah ajen syaitan serta Kafir harbik DAP sekali gus menafi serta menangkis Mulut neraka PAS Darul Fitnah ini... Bagaimana pun rakyat sudah matang dan tahu kontiniti Parti Ajaran sesat ini on Next Episode, tentunya sentiment Riak dan Bongkak pulak akan di sok sek kan (Fitnah), (KLIK, cerita sama pasal fitnah) ( juga KLIK kat sini)
Bukan setakat itu sahaja, sebelum penamaan Calon pun Pas Darul Fitnah sudah terkencing bila menyedari PERKASA juga ditakuti bakal mendedah serta membantu Kerajaan menangani Fitnah mereka. Lalu PAS mencetak risalah Rassis yang kononnya diterbitkan PERKASA supaya dillihat Perkasa Memainkan sentiment perkauman, Risalah yang mengunakan logo Perkasa di cetak dan diedarkan kepada pengundi dengan harapan Mereka yang membaca akan percaya PERKASA berniat jahat serta perkauman dapat mengalih undi kepada PAS.
Bagaimanapun sekupang dan rakan-rakan merasakan PAS jer yang ingat Rakyat bodoh dan boleh ditipu hidup-hidup dengan Fitnah Mereka dengan menggunakan Ajaran Islam sebagai Memaksa pengundi percaya dan tidak akan menyanggah hukun Allah walaupun sebenarnya RAKYAT TIDAK SEBODOH serta TIDAK SANGGUP MENJADI PENCACAI dan mengangkat Pemimpin Nombor satu mereka dari golongan Mahzab AL JUBRI... 

1 ulasan:

Kanjeng berkata...

SALAM
UNTUK MENANG PAS KAN LAKUKAN APA SAHAJA TERMASUK ENGIKUT KEHENDAH ATAU SURUHAN DAP & PKR, MUNGKIN RANCANGAN SEPERTI INI SEMEMANGNYA BUDAYA PKR, PKR SUDAH KITA TAHU AKAN MENGUNAKAN PELBAGAI HELAH UNTUK MENANG, SEPERTI MAKLUM KITA JUGA TAHU PAS ADALAH PERLAKSANAN ATAU PENCACAI YANG TERBAIK BUAT MASA INI.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND