01 Mac, 2011

DAP & PAS BUAT SURAT LAYANG PERKASA RAIH UNDI KAUM CINA!

Sdr Arman telah pun menjawab pertanyaan serta pengesahan tentang Risalah yang bersifat PERKAUMAN yang tertera lambang PERKASA , cukup jelas mereka tidak terbabait menerbit dan mengedarkan kepada dua DUN Kerdau dan Merlimau, Belaiu dalam blognya telah menjawab persoalan serta teka-teki tentang risalah tersebut. (KLIK SINI)  Bagai telur tembelang yang pecah akhirnya memakan diri puak Pakatan Ruyup, PAS dan DAP melihat kedududkan mereka semakin tergugat telah merancang menerbit dan menyebarkan risalah-risalah yang berbaur perkauman agar mendapat sokongan dari kaum Cina, natijahnya... tentulah DAP punya kerojer, Pas sebagai tukang tepuk dan tukang sorak dengan harapan boleh menang, bukan kita tak tau demi kemenangan ni apa pun sanggup, agama di sandarkan inkan pulak soal kecik setakat Fitnah apa lah sangat PAS Darul Fitnah nak heran.
PERKASA buat LAPORAN POLIS!, DAP & PAS?
Rasionalnya kita tentu dapat menjangka apa kah tindakan seterusnya, tentunya LAPORAN POLIS akan dibuat jika ini kerja PERKASA oleh DAP dan PAS, sebaliknya PERKASA yang buat laporan tentang risalah misteri serta banner yang bukan hasil kerja terkutuk seperti PAS sanggup lakukan. DAP semacam punya peluru FITNAH yang dirangka memang diatur sebaliknya akan kononya mengedarkan pada semua kaum-kaum Cina memperlihatkan betapa sifat perkauman PERKASA kononnya, malah siap ikrar akan sebarkan pada kaum cina semua, pelik pulak! Banyak pulak stok Risalah nak di sebarkan kepada KAUM CINA! (cer tengok video nie) .... kantoi lagi, Tak masuk akai kalau dia nak Print baru lagi, habis tu tak ker bermakna dia sendiri yang buat? 

-Kalau kita fikirkan pun bukan sikit MODAL nak buat risalah dan hantar kat orang terutama Pengundi, 
-Yang peliknya kenapa di Kerdau dan Merlimau?, 
-Bodohkah sangat PERKASA seolah melangkah kaki kanan dalam jerat dengan menerbitkan Risalah sebegini dengan meletakan logo PERKASA sendiri, 
-Kenapa lak tulisan KAUM CINA ITU PENGLHIANAT dalam bahasa Cina, sedangkan PERKASA perjuangkan MELAYU. Mana banyaknya melayu tahu baca Tulisan CINA? (memang disasarkan pada kaum cina yang kebanyakan 'TAK TAU MALAYU WOO')
-Kenapa DAP & PAS tidak buat laporan Polis supaya merampas semua Risalah tersebut sebaliknya mahu mengedarkan kepada semua bangsa CINA  
-Statement dalam Ucapan di video yang akan mengedarkan utk semua orang Cina menunjukan mereka punya stock yang banyak atau dalam ertikata dah cetak sendiri tentu tau banyak mana stock simpanan
-Kenapa pulak cetakan risalah dalam bentuk warna sedangkan kita tahu PAS pasrti buat fitnah cara EKONOMI, selalunya takat Fhotostat jer, semua kerana nak menyamai imej PERKASA yang bukan kerja sambil lewa
-Kerja-kerja printing pamplet berwarna sebenarnya memakan masa, perancangan awal-awal lagi telah dibuat,  sedar tak kita yang risalah ini muncul sebelum penamaan calon, Biasanya masa sekarang perang Poster lah yang menjadi kerja utama.

Apapun teman mewakili kengkawan bloggers di perak ucap terima kasih kat Sdr Arman kerana menjawab persoalan tentang risalah HASIL KERJA haram jadah Pakatan Ronggeng darul Fitnah, demi kemenangan, Rakyat tahu PAS akan tergamak? Milage dan kemenangan sebenarnya DAP dan PAS dilihat sebagai status PENCACAI! 




1 ulasan:

Awanama berkata...

Demi kemenangan PAS sanggup jadi pencacai, itu kalau MENANG lah, kalau KALAH pula dia akan menyalahkan SPR dan pengundi

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND