10 Mac, 2011

GUAN ENG LELONG MELAYU PENANG SABTU NIE?

Nampaknya Melayu Penang pakat kena lelong ler malam minggu nie (sabtu), Tah berapa la sangat harganya mungkin 5 seringgit atau FREE, inilah yang dikatakan HALAL dan usaha menarik dan ambik hati Melayu Penang selepas dah HABIS di hancurkan Gerai-gerai Melayu, lepas Ramai yang kena halau, Kena dirasuah Duit Judi, lepas didengarkan fatwa Ularrmak Guan Eng, Lepas kena tipu wooo... Maka Tibalah pekara yang paling Mudah untuk memujukm Tamu jer hiburan SELESAI CERITA! rupanya tak susah nak bagi rasuah yang tak nampak dan boleh dihalalkan dengan FATWA dia, maklumlah sifat Khalifah yang dia baca dalam buku semudah didapati dipasar-pasar malam nampaknya cukup berkesan, Senang benar rupanya Melayu ni mudah percaya, FATWA jer ... bagi Nik Ajis Duduk sebelah, tentu semua tertipu dan percaya, suruh angguk iyakan jer... Kompom menyahut dengan TAKBIR, (Kisahnya di Ddin Bunga)
Teman Rasa banyak lagi yang tak ternampak HELAH lainnya, bukan FREE yop, tapi itu pun berselindung dan ada muslihat, perhatikan betui-betui... tulisan yang mengatakan FREE tu rupanya siap dengan KENA bawak MyKad, kata dah FREE tapi kenapa pulak sangkut paut dengan MyKad, ini maknanya yang boleh enjoy lupa diri kejap seperti saranan Khalifah Guan engmestilah rakyat Warganegara Malaysia, abih tu macamana Indon, bangla, philipina dan lain-lain tak FREE ler jawabnya, yang pastinya nakkan melayu yang masuk sebab tak masuk akai ler pulak bila cina, Punajabi dan india ada yang minat giller kat Ning Baizura pulak, licik dan cerdik, memang patutla sapa yang hadir pakat senang kena TIPU. kalau ada mesin pemimbas pulak bermakna nama anada akan di catat atau direkodkan, tentu senyum panjang apek ni bila tengok jumlah yang hadir sebagai PH dia banyak mana melayu dah tunduk dengan dia, secara tak lansung pulak taula dia Melayu senang dipujuk terutama orang PENANG! bukan apa esok senang sikit nak hebatkan penguatkuasa supaya runtuhkan lagi banyak Gerai-gerai Melayu yang hanya mampu duduk di tepi-tepi jalan, senang nak halau yangduduk di setingan atau di tepi-tepi hutan uantuk dinaikan Kondo atau Banglo yang tentunya boleh dijual paling tidak 500k nilainya, ala apa susah tipu lagi bagila potongan untuk Bumi 5%, berapa kerat sangat yang Melayu mampu beli... habis kuat setakat boleh guna jalaraya dan laluan taman  yang Pusat akan berikan peruntukan. Jadi komer pikir lah sendiri terutama MELAYU, apa sebenarnya bila komer pun duduk terlompat-lompat dan menjerit-jerit kat stadium tu... kena tipu atau mangsa main tipu bila berhibur dan lupa yang Melayu lain yang di inayakan komer yang terkinja-kinja menengok si NING yang hahhhhhiiiiiiieeeeeuuuuuuoooooooo dengan suara suparno nyer... 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kensel Pak Tam nak pi, tak sanggup nak jadi barua la pulak, depa duk runtuh kedai melayu la ni nak pujuk balik ha ha ha padai apek ni tipu Melayu

Tanpa Nama berkata...

tudia lepas kacau dia bagi Ning tuu

SUKA HATI BAPAK GUA berkata...

hiiiiiiiiiiihuuuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaa. macamana lu org kata ning tu nyanyi, gua rasa BUANG MASA lu orang pegi tengok ning, di bukan nyanyi tapi jerit, kalau setakat jerit la baik la lu lepak kedai mamak pekena teh tarik, lu org boleh dengar jelas bro "TEH TARIK WUNEK" hik x3
kasi gua training bro, mana tau APEK macam lu kata nanti jempt gua bikin TRASHER LIVE hik x3, hiiIIIIIIiiiiiiiiiii HHHHHOoooooooooooOOOOOooooOOOOOOoo kaaaaaHHHhaaaK pTuiiiiiiiiiiiiIIIIiiiIIiIIIiiii!

ddinbunga berkata...

SALAM, BRO MEH KITA BOIKOT 2 PASANGAN INTIM NI LGE LOVE NING

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND