05 Februari, 2011

PAS DAN PAKATAN RUYUP MAHU BAPAK YAHUDI AMERIKA CAMPUR TANGAN?

JELAS & TERSULUH!!! Demo atas jalan semacam mahu Negara jadi macam Mesir Huru Hara dan Islam yang berpecah belah berbunuh sesama sendiri yang sebenarnya dimahukan PAS dan PKR yang dikudakan DAP sektu kuat Singapore dan Yahudi Amerika. Rakyat tak sebanggang semana yang merka sangkaakan. Rakyat bukan jenis yang senang di angguk-angguk kerana tertelan terlalu banyak kencing oleh Kaki kencing yang meroyan nak jadi Perdana Menteri pada 16 september yang tahun nya entah berapa kali dikencingkan.
Dalam Negara berhempas pulas cuba menyelamatkan rakyat kita yang termasuk diantara mereka yang jadi Haram jadah penyambung usaha batu api kepada rombongan aljubri dan mangkuk-mangkuk yang sebelum ini hadir ke Mesir semata-mata menghasut, memfitnah dan memburukan Negara Malaysia seolah neraka selagi mereka tidak dapat pegang kuasa demi Nafsu dan hasad Yahudi mereka.

Jelas pengikut telan kencing aljubri ni dah tak boleh berfikir lagi, yang dema demo ke kedutaan Amerika tu pasai aper? nak Bapak syaitan tu masuk jarum ker dan kuasai Mesir biar Islam Hancur? Demi Kuasa sampai sanggup berbaik dengan bapak yahudi nie ker? Macam mintak Malaysia jadi huru hara macam Mesir ker? biar sesama Islam berbunuh dan negara serah kat Amereka bapak segala Yahudi sepertimana kita akan tahu Aljubri tentu akan senyum menyerongeng sampai telinga bila tengok pencacai dia buat kerja dengan upah telan kencingan dia yang super Power kesan nya.
Pada Teman dema ni memang Haram Jadah! bukan nak menlong tetapi menghuru hara kan negara jer! jadi kalau ler nak sangat rasa pegi jer ke Mesir jangan menyalak atas jalan semata-mata upah dan janji kencingan  aljubri. itu tak termasuk buat cerita yang macam-macam kononya rakyat terbunuh... kalau dah dasar King FITNAH ni ada jer modal nak dilelong kencingkan pada rakyat. 
DARI BUANG DUIT BERHIMPUN DEMO DIATAS JALAN, MEROSAK KAN HARTA RAKYAT DAN NEGARA, MENYUSAHKAN POLIS, MEROSAK KAN AKIDAH ORANG ISLAM SEMATA-MATA JADI PENCACAI, KAN ELOK JOIN DAN BANTU KERAJAAN DALAM MISI MENYELAMATKAN RAKYAT! AJERNYA GAMPANG!!! 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND