27 Disember, 2011

APA YANG KECOH SANGAT... NAK BAGI SAMAN SATU DUNIA KENA TAHU KER?

Hari ni si Nga komeng nak fail saman kat teman, macam biasa ler, kita memang tahu teknik dan tektik ni dah basi, bagi tujuan menakut-nakutkan atau gertak dah memang selalu kita dengar! Mungkin juga menghalang dari membongkar kes sebenar yang RAKYAT MAHU TAHU! so jangan kecoh-kecoh ler... teman boleh pegi ambik sendiri saman yang nak bagi tu... banyak cerita lain yang mati kemalangan, banjir dan cerita RAKYAT yang patut dilaporkan dalam akhbar! 

Bagi mewakili RAKYAT pembongkaran hak rakyat perlu diutamakan, RAKYAT MAHU tahu SEBENARNYA, Kalaulah MALU bini dijadikan alasan habis tu yang di CACI dan MALUkan dr Zambry Kadir sebagai HITAM METALIK tak terasa ker dia pun Aib dek sebab kerja yang tak bermaruah ni!  itu kira nasib ler MB kita ni Gentelman dan berhati mulia, kalau tak memang ko pakat sama nasib dengan yang kantoi fitnah dan terpaksa membayar gantirugi, 

Teman tak kesah apa yang komeng mak buat, biasa ler, mela-mula suruh report, teman report, bila dah report nak saman teman, ishhh tak ker RAPLA JINGGA pun samdol, apahal kelam kabut ni, jadi ler gentelman sikit, pakat suruh SPRM siasat dengan segera, kalau boleh sebelum PRU 13, apa nak takut kalau tak bersalah... tapi sebaliknya jangan ler ngelopor yop! 

TEMAN akan tetap perjuangkan HAK RAKYAT untuk membongkar KEBENARAN sebenar! Jawab kena jawab! ini budak kampung wakil kepada Rakyat mahu tahu yang sebenar-benarnya. Selepas 20 hari di awardkan kepada Goodman baru syarikat bini didaftarkan apa cerita? Rega paling tinggi boleh dapat? kenapa tarik balik award? kenapa guna Perkataan Kerajaan negeri dan siapa kerajaan negeri  ketika itu dan sapa pulak exco kerajaan tempatan ketika itu? ishhh banyak lagi ler yang patut dijawab... 

1 ulasan:

Awanama berkata...

Teringin sangat nak tengok gambar komeng diedit jadi hitam metalik serupa orang minyak.....pastu letak tajuk komeng minyak hitam songlap duit rakyat.....hehehee

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND