07 Disember, 2011

TAK KER HARAM JADAH NAMANYA! SEBELUM NIE KUTUK MB BLACK MATELIK, MINTAK MAAF, SEKARANG HINA SULTAN PULAK!

MEMANG HARAM JADAH tak boleh berubah! tengok saja NGA KOMENG ni, baru jer caci Ds Dr Zambry Kadir seagai hitam metalik. Kan teman dah kata dia mintak maaf pun sambil senyum sinis dan irinan tawa kecil, Tak susah nak tahu, pegiler merata-rata ceramah Parti Ajaran Sesat, tentu komer akan dapat dengar balik maki hamun si Nga Komeng yang di tauliahkan Al Fadil Al ustazzz malah Khalifah Oleh PAS yang membenarkan membuat fatwa (termasuk Mengafirkan Orang Islam sendiri) membaca hadis dan menghuraikan ikut suka bapak dia, Yang paling memualkan paling pasti kita akan dengar susulan laungan takbir dan gelak ketawa orang PAS dengan setiap kali dia memaki hamun, Sunnah baru agaknya ciptaan PAS! bukan kita tak tahu sekarang ni segala apa yang boleh disandarkan oleh PAS akan diberi terutama Agama dan Bangsa sendiri kepada Tuan Besarnya DAP untuk menjualnya. Selagi tidak diherdik oleh rakyat maka selagi itu Tradisi mencacai maki akan diteruskan, bila rakyat kecoh... apa susah sangat, rakyat dibododhkan dengan meminta ampun sebaliknya makin ramai pemuja khalifah Nga Komeng yang tarak potong-potong lagi akan ikut jejak dan menggunakan Ayat Hitam Metalik di ceramah-ceramah dema, Mintak Maaf sorang tetapi yang lain pakat guna ayat Hitam metalik dimerata-rata ceramah tu macamana? memang bijak si kafir harbik ni mengguna cara bagi merealisasikan supaya makian dia akan berterusan... itu buka HARAM JADAH namanya?
Habis jer Isu menghina caci Menteri Besar Pada 9 september lalu di Taiping, kali ni dia Hina pulak Negeri Perak yang di darul Kartun kan pulak? Darul Katun yang sebelum ini dikaitkan oleh spesis sama haram jadah nie Nija pulak tak sepopular macam BOSS sebenarnya, rakyat tak mungkin dapat lupakan bila di Pasir panjang dia sendiri melancarkan buku kartun Perak Darul Kartun bagi akur dengan siap pelukisnya bagi menyempurnakan cacian Perak Darul Kartun, sekarang ni diguna pakai balik bagi tujuan menghina oleh Khalifah Ngah Komeng terhadap Darul Ridzuan di bawah pemerintahan DYMM Sultan Perak, Si Nga ni memang dah lebih... makin melampau,  Bgai PAS yang tidak ada istilah kelebihan Melayu sanggup hina bangsa sendiri dengan kononnya Islam diutamakan bukan bangsa, jadi nampaknya laluan Besar untuk DAP balun selagi boleh pelbagai cara selagi mahu macam Video BALUN MADE INI CHINA, kalau menyokong jangan risau PAS memang sanggup diperkudakan DAP malah dah bagi green light boleh jual agama dan bangsa, itu sebab Kafir Harbik ni balun semacam, Apa lagi selepas ini yang nak si Haram Jadah ni nak buat dan caci, mungkin dengan beranggapan kalau sekali meungkin dema suruh mintak maaf, tapi kalau dah berkali-kali nanti dema senyap ler, orang melayu kan suka hangat-hangat taik ayam, tentang peribahasa ni PAS paling baik sebagai hamba angguk untuk di kerahkan, Hina bangsa sendiri kononnya islam diutamakan walhal yang sebenarnya Ugama turut di perdagangan dan dihinakan, memang patutler sampai sekarang islam bagi PAS perlu didaulatkan (macam sticker keta dema ler DAULATKAN ISLAM) Islam direndahkan baru nak didaulatkan padahal Islam terulung dan tiada taraf boleh disamakan, Rasulullah Nabi terakhir baru nak didaulatkan? nak cerita pasal Islam tetapi dalam masa yang sama di longgok kat kafir harbik untuk di cerca tu macamana pulak?
Apa sekali pun Haram jadah ni memang dah meampau, menghina Negeri bermakna menghina DYMM Sultan Perak memang patut ditentang, sebagai anak bangsa bagi teman jalan penyelesaian buka setakat sambil gelak-gelak dan mintak maaf! Kalau salah menteri sekali pun di minta bersara, inikan lagi berkali-kali mencaci Agama, Bangsa dan negara sendiri, ko tunggu ler bila telor tembelang nak sampai. kalau dah berani nak sangat mencaci...  Jangan ler didepan penyokong PAS yang akan angguk dan bertalbir sepanjang masa, mai la di kem-kem Polis, tentera, Kampung-kampung Melayu adanya. Tak dapat tembelang memang saja ler! tarak ampun-ampun lu buat lu tanggung! &%#@#$$@#$$#@ KAHAK PTUI!

2 ulasan:

PemikirpolitikJerantut berkata...

mOHON LINK TUAN,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com

ddinbunga berkata...

SALAM, NI SEKOR SPECIES BABI UTAN

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND