29 Februari, 2012

BUKAN SEPATUTNYA TAPI WAJIB BESARA OSTAD BADRUL

DEMA ADA BUKTI LAGI? Udah memang patut ler bersara terus, nampaknya ada lagi rakaman dalam isu tersebut bila makin kecoh merata-rata media maya yang perkatakan isu Ostad Bad nampaknya ada susulan rakaman dalam peristiwa KHALAWAT SI BINI ORANG nie...

Bagi sekupang dan rata-rata suara senenarnya meluat dan memadankan muka si OSTAD ni yang satu ketika begitu bangga dan begitu celupar mengeluarkan hasad bagai yahudi yang memang sangat nak PANCUNG KEPALA MUFTI dan menghina Mufti Perak yang jadikan tajuk sembang rakyat pencacai anggukan nya dengan mencaci dan melebelkan mufti sebagai HARAMSANI.

Dengan pencacai anggukannya boleh ler di kencingkan apa saja tajuk yg diceramahkan kerana mengejar populariti sebagai tersenarai dalam nama PRU. Nampaknya sekarang dengan Allah terlupa pulak dia sapa yang lagi besor yop! Rakyat rata-rata bersenada senagai PEMBALASAN CASH dari ALLAH sekalipun didunia!
Cerita jijik yang sudah hampir 2 minggu menjadi topik perbualan rakyat nampaknya makin hangat bila dengor-dengor udah ada rakaman pulak. Elokla tu kalau sah ada, supaya rakyat didedahkan dan jangan terlalu ingat sebagai paling BODOH serta paling senang dikencingkan seperti pencacai yang dema ada supaya akur dan angguk jer dan jangan membantah! Rakyat diheret menjadi pemBANGGANG TAHAP GABAN sehingga apa saja sekalipun SAKIT PERUT kerana salah makan UMNO jugak dipersalahkan.

Bukan sepatutnya tapi memang WAJIB BERSARA TERUS bersara jenis orang yang paling celupar dan amat jahil yang terang-terang begitu riak mahu memancung KEPALA MUFTI, MENCACI dan melebelkan MUFTI sebagai HARAMSANI dan mengangkat BOSS Nya sebagai IMAM MAHADI. Nyata segala ucapan diceramahnya boleh menyesatkan umat Islam dan perpecahan BANGSA MELAYU sendiri... Kesan nya begitu burik bila sesama Islam berbalah dan belainan haluan serta pendapat. Umat ISLAM di MALAYSIA (bukan INDONESIA) nampaknya saling tunding menunding dan berpuak mempertahankan pendirian yang di sebabkan kenyataannya.

SAYANG BINI-BINI atau ANAK-ANAK ker atau masih haloba KUASA tanpa mengirakan keamanan rakyat? Pakatan memang suka memanipulasi isu-isu dengan mengecam tertuduh letak jawatan sekalipun kes suami atau isteri yang dema adakan sendiri. Memang padan muka dan memang patut berenti jer demi anak-anak dan bini-bini mendapat Aib.

APA-APAPUN SEKUPANG DAN RAKYAT. MEMANG DAH TAU. DALAM DUNIA MANA ADA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT YANG BERBUAT SALAH? SEMUA NYA SALAH DINEUTRALKAN OLEH MAKAMAH DEMA SENDIRI. Kalau komer tak caya tungguler nanti memang KOMPOM MAKAMAH PKR AKAN DAPATI DIA TAK BERSALAH, sama jer semuanya macam PAS dan DAP yang BARU-BARU NI MENDAPATI NGA TIDAK BERSALAH sekalipun SPRM belum selesai buat siasatan...

LEPAS TU SEMUA LONGGOK KONSPIRASI UMNO... HEHEHE KUCHING KENCING DALAM RUMAH PUN KITA DAH TAU DEMA AKAN TUDUH UMNO ler penyebabnya... Kan betui memang kaki angguk dan setuju apa jer dema suruh dan kompom tak berani melawan...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa perlu bersara sedangkan ada pemimpin yang lebih teruk dengan bukti cc tv pon masih kekal tidak letak jawatan pon, Jadi kenapa Ostat Badrul perlu meletakkan jawatan. Teruskan saja ostat oiii.

Warga Sebelum Merdeka

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND