24 Julai, 2012

YB CELAKA DAN HARAM JADAH SUDAHNYA HALAU BINI MACAM HARAM JADAH



KORANG TENGOK BETAPA HARAM JADAHNYA MULUT DAN DILEMBUKAN SEMUA TUKANG DENGAR YANG BONGGONG DAN BINGGUNG KOT! MULUT CIBAI AKHIRNYA TERJAWAB BILA DI JUGA TURUT SAMA CELAKA DAN HARAM JADAH BILA BINA DIA PUN DIHALAU KELUAR RUMAH, WAYAR ADA PUTUS KOT HEHEHE...

TENGOK JER CERITA HARAM JADAH YANG PUNYA  PERANGAI HARAM JADAH... (KLIK)
DALAM BLOG YANG TEMAN BACA MELALUI MINAQ JINGGO...


Walau apa pun puncanya kepada masalah rumahtangga Abdullah Sani dan isterinya, tindakan Abdullah Sani yang enggan membenarkan isterinya masuk ke rumah dan mengambil segala dokumen-dokumen penting, amat memusykilkan kita. Malah larangan Abdullah Sani ke atas kedua-dua orangnya daripada mengambil isterinya di Kelang Sentral juga, sebenarnya menimbulkan pelbagai persoalan.
Mungkinkah ini merupakan satu petunjuk kepada Abdullah Sani yang gemar sangat MENGHARAMJADAHKAN Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor selama ini? Atau barangkali dia memang memerlukan publisiti sebegitu rupa, bagi membolehkan dia mengekalkan kedudukannya dalam PKR dan sebagai Ahli Parlimen Kuala Langat?
Nampaknya segala HARAMJADAH telah terpalit ke batang hidung Abdullah Sani sendiri!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ko ni kan sekupang dua, apa salah ko sebut je dari mana ko ambik artikel ni? Ini artikel sel 13 der. Ape cite Perak Cybertroopers ko tu? Main tolo ke? Nizam tak bagi duit ke?

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND