28 Mei, 2014

RUPA JER CANTIK (CANTIK KER?) KUAT KENCINGNYA...

Memang dah kalau parti rassis dan kaki kencing macam nie tak akan dapat lari dari menipu. Persoalannya cukup jelas mengaku dan menipu kononnya sebagai lawyer... mangaku tak ada kaitan dengan perkasa... macam-macam lagi weh... ropa jer ada sikit... otak temberang samalah dengan bang non. Ikut telunjuk kepala komunis sekor tu... pulak jadi pengkhianat kepada Agama dan Bangsa... ini yg nak dijadikan pemimpin?

Hari nie tetiba timbul surat kononnya sahih sebagai lawyer... yg peliknya diploma tu sama dengan digree ker... dip boleh ganti dig ker... boleh ker utk lawyer...

Pak lebai PAS kali nie sebab terlopong kerana menganga tengok aurat tetiba halalkan didedah... apa cita nie lebai berapa duit komer jual agama nie? Tok sah ler sembang hudud pelbagai... tah banyak mana lagi yg korang nak jahanamkan Islam tak tau la teman...

Apa nak jadi selagi ada sengkokol dengan PAS boleh halal... Bang non membalun, Orang kuat PKR menunjuk anu di FB.. video lagi, stopa membalun bakal bini... lebai PAS buat korje dalam ketapi... Apa kehai yop?

Elok la tu... juai la kat komunis agama komer? Nie pulak ditakdirkan Allah sebab koner selalu buat fitnah tetiba selepap kat muka komer... ambuk selama hari nie tuduh pelbagai soal tak bertudung dan hudud... aleh-aleh hilang iman komer bila sigedik tu tak bertudung siap tolak hudud dan kata soal peribadi pasal pakai tudung... amik ko. Mungkin pak lebai terlena kejap kot, menitik air lior nengok garek tu... hehehe sapa suruh bang non tunjuk hebat... rupanya makin kuat nafsu dema sampai boleh halal segalanya

1 ulasan:

Awanama berkata...

Nau'zubillah.wahai hamba ALLAH kau nampak ke perbuatan depa2 yg kau sebutkan tadi.?klu stakat mendengar cerita2 orang yg blh dipanggil Fitnah sama berat dengan Berzina.kau tau tak HUKUM ALLAH SWT amat BERAT kpd PEMFITNAH

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND