15 Jun, 2014

NYANYUK KA APA? PERASAN TUA NAMPAK GANAS KOT ADA PELUANG KAT AB KOT



Kesian jugak tengok ustak selipar nie! Meroyan tak tentu pasal... Dia tau ka yg PAS kadang-kadang ada hudud tapu selalunya lupa hudud lak sebab bagi laluan kat Roket yg spesis Yahudi yg jadi kawannya...

Kata kawan teman pulak mungkin pasal nak jugak tunjuk jantan ganas kot ada peluang kat AB body yg sekarang digelar ratu chakor kot mana tau ada jodoh... Bukan susah mana pun nama pun ustak solipa tak yah berkasut. Nama dah makin pudar bila semua dah makin lupa pada muka yg patut diselipar kan.

Melihat kepada gambar nampak sangat macam tak betui mamat nie, apa kehai kata orang yahudi sedangkan dia dengan yahudi asia nie tak pulak nak dibahasakan dengan berani kat komunis roket yg cukup trang mewarisi sifat yahudi...

Bukan kah sifat yahudi diwarisi...
- mendoakan umat islam lain supaya ditimpa bahala
- mempermainkan hukum Allah bila sekap ada sekejap tak pa pada HUDUD
- menyokong idelisma komunis yg terang bertentangan dengan kehendak agama
- memberi kafir harbik membaca nas dan hadis serta menafsir ikut suka pak mak dema
- sanggup sengkokol dengan parti yg cukup terang tidak bersetuju dengan islam
- sanggup jadi barua roket buat demo dan kekacauan yg memang ditegah dalam agama
- sanggup memfitnah demi kepercayaan rakyat dipesongkan
- dan paling kufur bila menolak umat islam lain dan sanggup mengafirkan seorang islam yg lain

Jadi tak payah lahberiya benor nak tunjuk garang... Tak kiralahkalau nak carik jodoh sekali pun tak payah lah nak tunjuk hero yg glamour, kasut pun tak mampu beli ada hati nak cuba nasib... (Gambar diatas sekadar hiasan utk kita fikirkan dengan dia yg berpakaian alim tapi otak sewel... )

Apapun elok jugak kot mana tau ada jodoh... Hehehehe

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ustaz terencat akal....pakai jubah dan berserban tak semestinya baik...

Tanpa Nama berkata...

duit BRIM ambik jugak......

Tanpa Nama berkata...

Aku tak nak komen panjang....
Agar pas tak dipandang munafik nyata..sila sokong sebarang cadangan agar hudud dpt dilaksanakan di kelantan.
Sikap berdolak dalik pemimpin pas memalukan umat Islam di negara kita serta menampakkan sikap munafik nyata yg tak mampu dimaafkan.
Tolong laksanakan hudud di kelantan agar para kafir harbi memandang tggi hukum Allah dan juga mulut2 yg berdegar2 bercakap tetapi menikus dan membodohkan diri sendiri mempersendakannya demi kelangsungan politik....
HENTIKAN SIKAP MUNAFIK ANDA!!
PEDULIKAN PKR DAN DAP...TAKUTKAN LAH DGN BALASAN TUHAN KRN ANDA YG MEMULAKANNYA...

Tanpa Nama berkata...

Nak buat atau tak nak buat?

Kalau jumpa ular dgn org PAS, aku pelangkong ular dulu supaya org PAS boleh terus hidup utk menipu dan memfitnah.

Tanpa Nama berkata...

Bergambar di depan pejabat pusat khidmat masyarakat 1 malaysia tapi kutuk BN yahudi ,ada yang dia pohon tak di luluskan tu

Tanpa Nama berkata...

Ha ha

PAS Musang berjanggut,
Kepala kecil Buncit Perut,
Halal Haram Semua Kaut,
Depan DAP, depa melutut

PAS bakal pupus pada PRU ke 14....

Tanpa Nama berkata...

Gambor hiasan tu gambar lama. Dia pi ambik BRIM hari tu. Dah insaf dah. Jangan aibkan dia.

Tanpa Nama berkata...

PAS CADBURY!!

Tanpa Nama berkata...

BN -MCA , GERAKAN , MIC PARTI2 GABUNGAN BN DI SABAH /SERAWAK
BENAR ADA YG KRISTIAN
TAPI UMNO ADALAH TUNJANG PARTI BN APA AKU NI DARI PARTI UMNO
KAMU TAU KE APA YG KAMU TULIS ???
TENGOK MUKA KAMU BETUL2
KAMU TELEK MUKA KAMU TAK NAMPAK DIMANA ''SERI'' MUKA
KAMU ISLAM TAPI CARA KAMU - SALAH YG TERSERIOUS

Faizal Hafiz Zakaria berkata...

Org Telenk kot...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND