13 Jun, 2014

UMNO BUKAN RETA MAK PAK SESAPA... JANGAN BUAT IKU SUKA KOMER!


MAKIN GETEK teman bila sudah ada yang beriya sakan nak sesangat ambik orang yg memusuhi UMNO sendiri malah mahu mengangkat sebagai ikon! Bukan apa... sebelum nie teman senyap jer tapi dah banyak pulak yg tanya pendapat teman dengan isu bila sigedik mahu diangkat dan dijadikan ikon kononnya untuk motibasi pada orang MUDA UMNO? GILA apa korang nie? ingat PAK atau Mak komer yang punya UMNO ker? Yang Pemuda nak bersama UMNO korang tolak tetiba musuh kuat yang cukup jelas memang menentang UMNO nak diambik dan diberi kelebihan...

Buta perut dan Buta Hati.. apa dah jadi dengan kepimpinan yang ada? tak paham  teman ngaper bersungguh benor nak ambik dema? pasai cantik dan ada harap nak try ker? 
Apa pun teman tak setuju dengan cadangan begini... in SyaAllah selagi komer buat selagi itu akan teman tentang... dfan teman nak bagitau jangan sesekali komer ingat UMNO nie pak dan Mak komer yg punya... bukan komer jer orang UMNO. tak sempat habis orang masih cerita pasal calon Komunis Roket yg kalah komer yang beriya benor nak ambik masuk UMNO? yang berlambak memohon tu komer tolak sebab takut kalah masa pemilihan ker?

Malas cakap banyak... ini bukti bergambor... bergambor yop orang yg komer megahkan. demalah yg paling kuat mengutuk dan mencarut kat komer. dema juga ler ikut perhimpunan haram... demo dan macam-macam lagi... 



laki bertanding?
konvensyen DAP
tak lepas peluang dgn idola?
bersih beb..


1 ulasan:

Awanama berkata...

Alamat UMNO ni dah nak mampus ke..dah buang tabiat..nak ambil penyokong kominis masuk dlm UMNO..dah terang terang setan dua beranak ni sokong DAP....kenapa kita pulak terhegeh hegeh nak ambik...dah takde ke manusia melayu lain yg benar benar jujur menyokong Umno untuk diketengahkan...mu pujuk jugak..mu akan jatuh UMNO.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND