06 April, 2015

DAP BUAT LAWAK BEROK LAGI... KATA PERHIMPUNAN ANCAM KESELAMATAN MEREKA


Pecah perut teman bila dalam sidang pembangkang mengatakan bahawa #Perhimpunan604 #DaulatTuanku Kononnya mengancam Keselamatan mereka... hahaha mrnghina dan aibkan Sultan takpulak rasa takut?

Macamana pulak perhimpunan Bershit yg memukul.anggota polis malah merosakan dan terbalikan kereta peronda polis tak pulak mengancam ker? 
Bagaimana pun hari ini cukup jelas betapa rakyat marah terhadap mereka yg menghina dan aibkan DYMM Dultan Peraksebelum nie. Komunis nie bukan sahaja mencabar Tuanku Sultan sebaliknya rakyatlah paling maraj kerana sepanjang lebih 200 tahun tiada siapa pun yg pernah mengaibkan Sultan.Kehadiran Rakyat sekitar hampir 3 Ribu (berfasarkan baju yg habis diedar 3 ribu helai) nyata sukar dibendung lagi

perhimpunan  selesai seperti mana pihak Polis minta tamatkan jam 11.30 dan bersurai. Ianya dimulakan dengan bertafakur dan bagi umat islam sedakahkan Ummu Kitab Alfatihah dan diAkhiri dengan bacaan doa...

Yang paling menarik... teman hanya dengar hanya sekali jer arahan dari pihak polis , Baiklah tuan-tuan sudah boleh beredar seperti kita janjikan tammat jam 11.30... mereka juga sebelum beredar mengucapkan terima kasih kepada Pihak Polis yg beri kerjasama perhimpunan tersebut.... kelakor kan... baru macam nie pun dah kata mengancam?... 

2 ulasan:

Awanama berkata...

Pembangkang ni kalau tak sekata dengan mereka semua tak elok , Mulut dan otak dah mcm air longkang

Awanama berkata...

DAP memang parti rasis sengaja kacau Islam dan Melayu.Harap Melayu bersatu dan menentang puak ini.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND