19 Januari, 2010

AKAL TERLINTAS TERBARU ANUAR AL-JUBURI



KUALA LUMPUR, Jan 19 — Parti Keadilan Rakyat (PKR) pagi tadi memberi taklimat kepada para diplomat asing di negara ini tentang perkembangan kes liwat kedua penasihat parti itu Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang dijadual bermula minggu depan.Turut diberi taklimat ialah isu kontroversi penggunaan kalimah “Allah”.

Wakil-wakil media asing juga hadir pada majlis taklimat ini. Bagaimanapun Anwar tidak menghadiri taklimat itu yang diadakan di sebuah hotel di Ampang dekat sini.Sebaliknya taklimat diberikan oleh timbalan presiden Dr Syed Husin Ali dan naib-naib presiden Sivarasa Rasiah dan Mustafa Kamil Ayub. Mustafa juga merupakan pengerusi biro antarabangsa PKR.

Turut hadir pengerusi Biro Pemahaman dan Pemantapan Agama PKR, Dr Muhammad Nur Manuty.Taklimat itu diberikan dua hari selepas Anwar kembali dari luar negara.

Langkah pagi ini menyusul pertemuan Anwar dengan sekumpulan kira-kira 120 orang yang terdiri daripada ahli poltik, pemimpin pertubuhan bukan kerajaan termasuk pemimpin agama dan ahli akademik berhubung isu kalimah “Allah” di kediamannya malam tadi.

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/bahasa/50071-pkr-beri-diplomat-taklimat-isu-allah-kes-liwat-anwar

Komen Penulis:

Anuar kini seperti "cacing kepanasan" mencari apa sahaja untuk melindungi dirinya termasuk dengan bantuan dari luar negara yang seiring senada dengan tujuan anuar. Seperti kata-kata Tun Dr.Mahathir Mohamed " Anuar ini pakar dalam menjadikan yang negatif keatas dirinya kepada positif" adalah amat tepat. Kes ini belum lagi bermula tetapi persiapan-persiapan untuk menghentam kerajaan Malaysia telah disusun begitu rapi. Apakah ini yang dipanggil pejuang. Pemimpin Parti politik di negara ini yang berkonsipirasi dengan negara negara luar bukankah dipanggil sebagai musuh negara?. Rakyat negara ini perlu tolak pemimpin seperti ini. Apakah nasib parti PKR menjadi " Patah kemudi perahu hanyut". Teringat kata-kata seorang bekas Presiden Amerika terkenal tentang moral ahli politik.

"I think if you look at people, whether in business or Politics, who haven't had any moral compass, who've just changed to say whatever they thought the popular thing was in the end they're losers".

1 ulasan:

JAKA berkata...

SIAPA YG ZALIMI ANWAR?

SIAPA YG FITNAH ANWAR?

SIAPA PENYOKONG PEMFITNAH ANWAR?

MAMAKTHIR MEMANG ULAR PUTAR BELI.

SEMUA JENAYAH DIA , DIA KATA ORG LAIN.


SEMENJAK MAMAKTHIR JADI PM DULU....NEGARA BERTAMBAH SIAL...APA TANGKAL KAU PAKAI MAMAKTHIR????

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND