26 Mac, 2010

ANGIN PERUBAHAN RAKYAT, ADA LAGI YANG KELUAR PAKATAN KENCING RAKYAT?

PAKATAN HARAM JADAH bergerak 2 kumpulan disidang DUN nanti... Memang merata di kedai Kopi, surau, taman yang bercerita tajuknya sama. Perihal sidang Dun Perak Rabu depan nanti menjadi tajuk paling hangat di merata-rata. Yang terkini dikebanyakan kawasan Atas Pagar sudah mula berani berkata akan ada dua (2) Kumpulan dalam Pakatan Kencing Rakyat yang akan berada di bagunan SUK Perak semasa sidang pada 30hb March ini nanti. Kenapa pulak ada dua kumpulan? teman menerjah di kedai tomyam bila kawan-kawan sudah boleh duduk semeja walaupun berlainan fahaman semenjak dua ini bila TEMBELANG Anwar Ibrahim yang TERBONGKAR sebagai KAKI KENCING RAKYAT!

Kenapa pakatan kencing rakyat ini menjadi dua? 

1. Ikutkan sembang dema rupanya... kumpulan pertama terdiri daripada pencacai upahan Pakatan kencing ni, biasaler golongan ini yang terdiri dari benut-benut yang berotak di lutut akan terima bulat-bulat walaupun ditunjuk batu tapi disuruh panggil kayu, jenis ini akan kata ohhhhh memang kayu! betui... betui... betui... jenis haram jadah ni juga merupakan golonggan yang suka basah berendam, mana taknya habis kuyup sebadan dikencing tapi masih angguk-angguk lagi. 
2. Kumpulan ini juga asalnya Pakatan Rakyat juga, tetapi kali ini datang dengan suara berbeza. Dema ni adalah orang yang akan turut bersuara kerana tidak sanggup lagi dikencingkan oleh Pemimpin Pakatan ronggeng yang cukup terkenal dengan kaki kencing dan menghimpun harta sementara ada kuasa sambil berlakon seolah-olah cukup perihatin dengan rakyat padahalnya yang tersirat 'pegi mampos lah komer' Golongan ini sebenarnya adalah yang sudah tidak sanggup diperbodohkan, ditipu malah dipergunakan sebagai pencacai. Bagus lah kalau ada kesedaran begini, sekupang dan sahabat-sahabat lain menerima dengan tangan terbuka adanya. Moh kita sedorkan kengkawan yang lain!

Apapun itulah cerita yang panas dimerata-rata tempat landing & rest. Bukan setakat itu saja, dikhaborkan ada lagi yang nak berhincit dari Pakatan Kencing rakyat diPerak ni yang menunggu masa yang sesuai. perghhhh! bertubi-tubi yang nak keluar sebab tak sanggup ditipu lagi dan mula berubah, kita tunggu jer bila masanya, siapa agaknya? komer boleh pikior-pikiorkan, Jangan jadi macam dema sudah! Habis rakyat ditipu oleh siNuar sampai sekarang tah berapa kali 16 September nak ke PUTRAJAYA nya! Kalau baru kawin, dah nak beranak dah, punya lama kelentong sinuar ni tak sampai-sampai lagi ke Putrajaya. Halo YOP miker tak jumpa Jalan ke Putrajaya ker? atau bas rombongan miker tak bayor deposit kot!

30hb March tak lama mana pun, kalau betuiler, dengornya ratusan Ahli Pemimpin Kencing Rakyat pakat keluor ramai-ramai dan akan tentang saki baki pencacai kudi ni, Alhamdulillah akan bertambah amanlah negeri PERAK DARUL RIDZUAN... amin!!!   

2 ulasan:

jitu berkata...

hmm...baguih sgt dah...mcm xsabor2 pulak nak tgk kejadian tsunami jd letupan lava...hahahaha.. woi bangsat negara dan pengkianat negara...kamu tak kan terlepas hukuman di dunia ini sementara menunggu hukuman di akhirat..bersiap sedialah..

Tanpa Nama berkata...

angin taufan akan melanda PKR tak lama lagi habis semua nya melingkup habis habis mana nak lari dah tak ada tempat lagi akan berkubur PKR buat selama lama nya.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND