04 Mac, 2010

BUBAR,PKR BUBAR! HANCUS PAS HANCUS! JOM KE SLIM! JUARA RAKYAT!

Nampaknya disemua pelbagai Daerah riuh dengan cerita sekarang Program Juara Rakyat, pergghh syok jugak, bila teman baca blog Awekz , mak oiii penuh detail dia punya cerita (KLIK), hmm apa lagi pegi ler mengkomer beramai-ramai

Teman baru baru ni bila dengor dema buat JUARA RAKYAT di Tronoh, pada 28 Hb lalu , hari minggu yop teringat jugak tempat tu kan ker speaker gila si SIVA tu terus jer pegi, kan apa yop teman nak tengok mana gayanya bila juara rakyat yang di buat di kawasan hitam muahahaha... hitam- hitam si hitam legam... bila di tengok kawasan tu tentunya bilangan kaum Cina yang majoriti.. malah kaum India selepas dan manoritinya Orang Melayu ler pulak, apa jadi kalau juara rak yat buat kat sana, tu yg teman pegi tu....
bila tengok beratus meja bulat yang di sediakan , letih yop !!! kan apa satu meja untuk 10 or5ang dah tu ada 120 meja maknanya jumlah yang hadir yang duduk makan 1200 orang banyak tuuuuuu. terpikior tem,an boleh ler orang datang , boleh ker kaum Cina atau India ni datang?  keroje maut yop bukan kita tak tahu hasad dan busuk perot dema ni macam-macam dema buat kalau nak rosakkan majlis , dema pun nak buat makan malam jugak di kawasan bemban Batu Gajah pada malam sebelum nya, iskkkk  usuk ... memang BUSK perot betul ler,  buat di tokong Cina dan seperti biasa ler ada juga Lebai sorang yang terkial-kial, nak TAKBIR takut di sahut lebai Siva Hj NGEH dan Tn Guru Ngah dengan kengkawan-kawan dema. dah ler tu masak di dapor yang sama maklum ler dema dah jadi adik beradik halal masak Cina dengan Melayu Pada Dema, idak ler teman makan masak sedapor iskkkkkk 

Berbalik pada esok nya siapa yang menyangka teman jugak terkejut ! bukan apa sebab kehadiran di luar jangkaan, semua Meja penuh dan tak sorang pun nak bangun berganjak. sampai teman pun dapat makan nasi bungkus jer... Tahniah ler pada BN terutama UMNO dan Kompenan, seelok nya teman rasa boleh di jadikan Modul Juara Rakyat kepada kawasan hitam malah di tempat UMNO sendiri.
PADA KAWAN-KAWAN , APA LAGI JOM KITA MERIAHKAN PULAK JUARA RAKYAT PERINGKAT NEGERI! APA LAGI JOM KE SLIM... TAK SABOR RASANYA!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Blog Zulkifli Nordin tulis Nik Ajis masuk hospital sakit dada ( baca sakit hati ). Mana mana yang kerja hospital atau nak cuba jadi spy rakam mana mana yang patut Ularmak ni. Mana tau dia kelentong rakyat minta sempati macam mentor dia 20 tahun dulu buat wayang kunyit idup.
Anti PAS

Tanpa Nama berkata...

Tak lama lagi tu,Allah suruh bertaubat tu jangan suka buat fitnah kepada sesama islam dan merosakan akidah org islam terutama org org pas bertaubat lah jangan dikejar benda yang bukan kita punya.

Tanpa Nama berkata...

sdr sekupang dua

Saya hanyalah seorang peminat sdr dengan gaya serta penulisan artikal saudara yang cukup saya minati, saya juga kerap memberi komen di setiap artikal sdr, walapun bahasa yang saudara gunakan bahasa perak adakalanya saya lihat sdr serius dalam artikel tertentu kerana pendapat saya sdr mahu memaklumkannya untuk seluruh negara, adakala juga saudara juga turut memuatkan pengertian ayat-ayat yang tertentu supaya mudah difahami oleh pelayar lain yang menyinggah dihalaman saudara, apapun saya ucap tahniah dengan perjuangan serta blog saudara, insyaallah saya tetap menjadi peminat saudara malah berdiri di belakang saudara, cuma...

Kebelakangan ini kemelut blogger di negeri perak ini nampaknya tidak berkesudahan. Saya lihat sdr juga kerap hilang dalam artikel baru, ini pendapat saya dan harap saudara jangan berkecil hatidengan teguran saya, pelbagai isu yang tidak enak didengar kebelakangan ini. saya juga turut bersedih dengan pelbagai isu seperti Sdr Parpu Kari yang mengheret beberapa nama dan isu dimana Ketua Pemuda BN dan UMNO malaysia Tn haji Khairy Jamaluddin, DS Zahid Hamidi, TS Nazri Aziz, Tun Abdullah (mantan PM, KP Sdr Mazli Sham, Sdr Hj Nizam Isa dan banyak lagi termasuk saudara sendiri yang tentunya saya ketahui bila membaca artikel dan Komen dari blog saudara. Persoalannya......?

Kenapa saudara tidak bertindak menanganinya atau menepis tomahan dan fitnah beliau? Saya dan pelayar internet yang kerap ke blog saudara cukup faham bila suatu ketika dulu saudara merupakan leader atau ketua kepada pejuang-pejuang blogger perak terutama mengembalikan Perak semula. Gelaran OTAI kepada saudara sudah cukup membuktikan peranan saudara. Boleh saudara tolong jelaskan terutama saya sendiri yang ingin mengetahuinya begitu juga sahabat-sahabat saya yang lain, Apakah yang membuat saudara membisu dalam perihal sebegini?

Walaubagaimana pun saya percaya saudara ada jawapannya kerana kalau mengikuti blog saudara sudah dapat membayangkan semangat perjuangan saudara yang tidak boleh disangkal sama sekali.

saya mohon maaf jika teguran saya mungkin menguris saudara walaubagaimana pun saya tetap berdiri dibelakang sdr Sekupangdua, moga Allah saja dapat menghidupkan syiar perjuangan saudara, insyaallah saya juga berjanji akan memulakan arena berblog dalam masa terdekat kerana saya juga mahu mengikuti langkah perjuangan saudara.

Salam Perjuangan Sdr OTAI sekupangdua
assalamualaikum.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND