28 Mac, 2010

PEMBONGKARAN! HINDU PARIA! SIAPA YANG RASIS?

Kira-kira jam 3.50petang tadi 27hb march,2010, Pendedahan oleh ketua pemuda PKR Ipoh Barat (tempat M Kula) tentang dlm mesyuarat di Bukit gantang bila ketua bahagian Fauzi Muda dengan terang-terang mengeluarkan perkataan HINDU PARIA kepada ketua pemudanya tanpa mengira perbuatan rasis tanpa memikirkan hati ahli yang menyokong dan turun padang untuk membantu PRK di Bukit Gantang.

Walau bagaimanapun pihak PKR Pusat berjanji untuk menyelesaikan isu tersebut secepat mungkin, sehingga sekarang (sudah 1tahun) belum ada sebarang tindakan kata beliau, KP ipoh Barat serta ajk merasakan mereka sebenarnya tidak diendahkan beberapa kali mereka merujuk penyelesaian serta tindakan memandangkan ia Isu yang amat Bahaya dan perlu segera ditangani
Lebih mengejutkan bila diketahui PKR pusat tidak mengambil apa-apa tindakan setelah diketahui ia dilindungi atau menjadi Anak Emas PKR Pusat. Patutlah sebarang tindakan atau hukuman kebal bagi apa saja kesalahan yanga dan akan dilakukan. Ini jelas bertentangan dengan perjuangan rakyat katanya, kecewa dengan apa yang terjadi maka saya bertindak membongkar peristowa tersebut. Beginikah seorang pemimpin yang lansung tidak memperdulikan tindakan sesuka hati mereka.

Kalau dah begini, tentunya banyak yang duduk di DALAM PKR boleh buat sesuka hati, cuma pandai belakon jer, tunjuk macam seorang pemimpin yang perihatin, lepas tu apa lagi kaut selagi boleh, KEBAL tu yop! buat ler apa saja tak sapa yang marah, rampas jer apa nak sapa nak dakwa, carutler sesuka bapak komer tak sapa berani bukak mulut!


Kejadian tak berakhir dengan dailog HINDU PARIA saja, akibat marah mulalah adingan curah mencurah Teh Tarik sesama sendiri, besok dengarnya ada llagi pendedahan dari PKR IPOH BARAT ini kita tunggu jer apa cerita nya, sambil-sambil teka macamana agaknya story line kali ini.

4 ulasan:

rahimi berkata...

Kasihan orang India ingatkan PKR dahan untuk berpaut rupa parti reput yang hanya cantik pada nama tapi kenyataannya ia kencing setiap orang.
Berduyun2lah orang India masuk PKR tapi bila dah tahu realitinya baru padan dengan muka mereka.Depa nampak hangpa semua sebab depa gila nak berkuasa bila depa dah dapat kuasa hangpa semua depa akan terajang gila2.

Tanpa Nama berkata...

oRANG PEMBANGKANG KENA LE TRIMA DENGAN HATI TERBUKA, JANGAN LE APABILA KENA MUKA HANG KATA FITNAH LE APAE LE,

TAK SOPAN LANGSUNG.

INI KE KEADILAN.MASA KENA ATAS MUKA KITA KATA TAK ADIL, FITNAH MASA KENA KAT UMNO DAN buN KATE ITULAH KEJE bn DAN umno.


BINAWE PUNYA PARTI

Tanpa Nama berkata...

apa lagi nak tunggu hancur,hancur pkr hancur!

Tanpa Nama berkata...

Paaria itu perkataan yang sensitif bro......
kesian kaum india di malaysia

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND