29 Mac, 2010

PKR Makin HANCUS! SIVA MAKIN KUAT GILANYA... LUPA MAKAN UBAT!

BUABR PKR BUBAR! HINDU PARIA tak habis disitu nampaknya... melarat sampai 300 ahli PKR mula bertindak diatas kesedaran parti yang di pertaruhkan rupa-rupanya demi kepentingan peribadi. Mungkin dulu UNTUK RAKYAT tetapi sekarang dah bertukar UNTUK AKU dan peduli Rakyat. Perkataan HINDU PARIA oleh Fauzi Muda nampaknya disambut dengan marah oleh 300 ahli PKR Ipoh Barat dengan bertindak keluar parti semalam di Kampung Tengku Hussin Hujung kira-kira jam 3.30 petang semalam.

Seperti yang diduga sebelum ini, pernah sekupang katakan (klik) sebelum in, nyatalah  kekecewaan akan menyebabkan tindakan tentunya berlarutan, buat orang PAS dan Keadilan tak kan komer tak nampak lagi! di Manjoi sendiri merupakan kubu kuat PAS yang menjadi sekutu kuat tak bukak mata ker?
Apa lagi yang komer sanggup di cacaikan oleh siNuar yang jadikan korang asykar upahan semata-mata nak lepas dari tuduhan menjuburi, pelik jugak teman kenapa sampai macam ni pun ada yang sanggup jadi pencacai, ini soal rakyat atau pembangunan ker? kenapa tiada prinsip diri, iskkk bior ler teman tak kaya tapi tak sanggup nak mengkhinati bangsa teman sendiri! tak sanggup...  teman tak sanggup menderhaka pada bangsa

Ini kisah si Siva gila ni lagi satu hal, dah mula ler dia buat cerita tamil, ada ker orang BN dah memberi surat kat dia katakan boleh hadir kat dia, Issskkk Kalau adik aku ni dah tentu makan pelempang kanan, apa lagi yang yang nak di temberang kat Rakyat lagi. dei tambi kasi tau la nama-nama yang bagi surat kat speaker gila macam lu yang nak hadir kat sidang DUN Perak esok! lu apa celita itu macam punya trik upin ipin pun tau! Silap-silap teman rasa ADUN PAKATAN RAKYAT pun banyak tak hantor surat kat speaker gila macam siSiva nie, Tambi jangan sembang la... kasi tunjuk ler.. iskkk aku dusyummmm bushhh dummmm kang pakat dapat belakang tangan free jer! makan ubat la tambi!

CAMANA PUN ESOK BAKAL MELIHATKAN KITA SIDANG AKAN JADI APA? SARKIS sebab banyak berok yang suka bersidang bawah pokok,  atau ZOO sebab banyak yang suka panjat meja , melompat-lompat macam kera dan merosak segala kemudahan dalam dewan yang bukan bapak dema yang nak bayor, atau pun esok kita akan lihat wayang Tamil yang di herokan 3 Hero iaitu  Mr siva the great lier, the kiler Niza dan the supporting mr Ngah Ngeh! CUBA TEKA ESOK JADI APA RASANYA?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mampus DAP mampus! hancur pas hancur,bubar PKR bubar
lagi cepat lagi bagus!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND