02 April, 2010

AMPUN TUANKU! LUCUTKAN SEGALA KURNIA DAN GELARAN NIZAR DAN NGEH SEBAGAI PENDERHAKA.


Kira-kira jam 3.30 petang tadi bertempat di depan bangunan UMNO, gerakan anak-anak muda berhimpun sependapat menyatakan kesal terhadap PENDERHAKA yang semakin kurang ajar dan terang-terang MENDERHAKA semasa Sidang Dun Perak Baru-baru ini bila menidakkan Menteri Besar Yang disandang oleh Dato' Seri Dr Zambry Abdul Kadir yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan Perak

Menteri Besar yang diperkenan oleh DYMM SULTAN PERAK Dato Seri DrZambry Abdul Kadir begitu teruk dicerca sehingg cuba dipukul dengan Fail oleh adun Pakatan Rakyat terutama Adun kuala Sepetang Adun Kuala Sepetang Tai Sing Ng dan nizar sendiri yang tidak berpuashati terhadap Menteri Besar yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan Perak. Tai Sing Ng begitu kurang ajar yang macam berok menghina Islam sendiri sebagai ugama rasmi dengan Duduk sebegitu biadap bila Doa dibacakan membuka dewan yang mulia. Gelaran  Dato kepada pelaku sarkis berok berdua memang elok benor di tarik balik, buat apa diberi kepada penderhaka dan pengkhianat bangsa yang terang-terang memohon derhaka kebawah duli, teman ngetor dengor bila ada yang berani menderhaka kepada kedaulatan Raja-Raja Melayu satelah sejarah membultikan penderhakaan dari dulu memang menjadikan Rakyat cukup membenci, mana taknya tengok saja dalam Dewan sendiri dibuat macam mak bapak dema punya sendiri, dari memegang negeri sehingga sekarang bukan agenda rakyat yang diperjuangkan malah tuntutan kesenangan peribadi yang diutamakan
setiap kali dewan akan bersidang setiap kali itu juga akan kedengaran agenda rakyat tembolok dema yang dituntut, mana taknya sidang yg lepas tuntutan dema ialah kenapa POLIS banyak, kenapa wartawan tak buat coverage utk dema, kenapa tak boleh buat bising sesuka mak pak dema sesuka hati, polis jadi ancaman dema, takut kena tembak polis yang berkompromi dengan BN, dan macam-macamler rungutan dema dan bukan Agenda Rakyat yang dibawa kesidang.

Berbalik kepada perarakan tadi Pemuda BN terdiri dari MIC, MCA, PPP, Gerakan, UMNO, Persatuan-persatuan Belia, KAMI, Perkasa dan banyak lagi bersetuju memohon Kebawah Duli Tuanku Menarik Balik Gelaran yang di Kurniakan kepada Penderhaka yang terang-terang menentang perintah tuanku serta merosakkan sidang Dun untuk memperbahaskan Agenda Rakyat tempohari!
Perarakan keistana berakhir denganpenyerahan memorandum di Istana Kinta. kelihatanjuga ramai anggota Polis yang berkawal ketika perhimpunan tersebut bermula. walau bagaimanapun tidak ada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku, jadi teman nak tanya. Sanggupker komer dan keturunan komer menderhaka kepada bangsa komer sendiri? AMPUN TUANKU! PATIK SEKUPANG DUA DAN KETURUNAN PATIK MEMOHON TUANKU MENARIK SEGALA KURNIA TUANKU KEATAS PENDERHAKA DAN PENGKHIANAT BANGSA SI NIZAR DAN NGEH LAKNAT! DAULAT TUANKU! 



Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND