08 April, 2010

GILIRAN NIZAR PULAK YANG KANTOI!

Siapa sangka bila sahabat teman menghubungi teman bercerita tentang kekantoian Niza, mana tak nyer dia kantoi bila menyibuk di Hulu Selangor sampai satu kampung halau dia keluar, (klik sini) nampaknya Rakyat mula perasan perlu ada sekatan untuk Penderhaka Dan pengkhianat malah menghindari dari golongan  ini yang akan merosakkan pemiiran rakyat malah generasi akan datang.

satelah teman selesai membaca alkisah sebenarnya dalam blog RBF perrrggghhh hebat cerita nyer dan patut blogger kena jenguk dan tahu, Muahaha baru buku bertemu ruas bila pengkhinat ini rasa senang-senang dia boleh perdayakan taua tipu rakyat!. Akibat padan muka dan teringat teman bila dia ni nak sedor memperdagangkan maruah menjual bangsa sendiri, tak cukup ker Dun dan Parlimen yang dia sudah ada hingga sanggup merosakkan pemikiran rakyat semata-mata mengejar jawatan Menteri Besar! tak cukupkah lagi segala kaut yang dah dibuat? tak cukupkah lagi maruah melayu yang di gadaikan?

Kalau dulu orang PAS memang mereka slogan HACUR UMNO HAMCUR  sekarang dibalikkan HANCUR PAS HANCUR, BUBAR PKR BUBAR! Tak terpikirker dibalikkan tuhan dengfan doa kalian yang mahu memusnahkan sesama umat sendiri? Tak kan terfikir sampai nak lawan takdir tuhan macam FIRAUN! Bak kata orang Penang mai la kalu brani! aku tibai dengan batang penyapu!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND