01 April, 2010

SAMSENG.SAMSENG,SAMSENG, POLISTANGKAP SIVA SALAH GUNA KUASA!

Bukan teman sorang jer yang mengelegak marah kat perbuatan samseng, seorang ayah tua yang bersembang dengan teman pun tercungap-cungap Marah yang amat bila tengok gelagat Samseng Haram jadah yang cukup memalukan seluruh Rakyat Perak.
Mana taknya, teman pun heran kenapa POLIS tak tangkap si Siva nie lagi, kalau merujuk kes sebelum di sidang Adun di Kelantan, Su mengeluarkan sepucuk surat degan Pantas Polis bertindak dan tangkap! Apa lagi bila dewan bersidang, jangan katakan wakil rakyat , wartawan pun tak berani melintas ditengah-tengah dewan, cuba yop pikir macamana pulak bila di Sidand dewan Perak baru-baru ni, dah macam sarkas dema buatnya, macam samseng sarip dol pun ada, ini apa ceritanya yop. memang Kurang Hajar betul Adun haram jadah kaual sepetang, selamba jer dia seorang jer duduk bila semua bangun bila doa dibacakan sebelum membuka dewan, bukan itu jer siharam jadah ni sampai cuba serang menteri besar, sepanjang sidang  teman tengok tak ada seorang pun Adun Bn yang bangun dan pergi ke meja orang lain selain dari haram jadah pakatan rogol ni saja yang lansung tak hormatkan dewan.

masa Press comfrence pakatan rogol siap dema boleh kata polis jadi ancaman pulak, apa kehal yop sampai dema tegor ikut suka mulut jer, teman harap POLIS kali ini ambil tindakan, semua rakyat dah pun melihat bagaimana betapa kurang ajar dan biadapnya dema yang rata-rata Rakyat Negeri Perak tentunya mahu dema ditangkap denga segera, satu Malaysia dah tahu, TANGKAP TANGKAP TANGKAP! AJOR SIKIT DEMA TU! 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aik .. awat gambaq nizar dn zambery pakai baju x sama dgn gerombolan pkr tu .. kuang3

CUCU TOK WAN berkata...

Saya pun pelik... ADUN-ADUN Pakatan Rakyat Perak tu, memang kebal undang-undang ker? Atau depa sememangnya tidak tertakluk dengan mana-mana undang-undang negara nih?

Sampai bila lagi mata nak berbulu tengok gelagat-gelagat BIAWAK PEMAKAN BANGKAI nih?

sekupangdua berkata...

anon
yang gambar baju putih pada hari pertama dan baju kot tu hari kedua.... bukan sehari dema buat lawak tapi berhari-hari sakit mata tak pa tapi kalau sakit jantung free je jalan freee tak pasai pulak nak mati kerana nizar... miker sanggup ker

razaq berkata...

Apa yang dilakukan oleh Yang Berhormat Gerombolan Pembangkang itu sama sekali tidak diperlukan dalam sistem demokrasi di negara kita.
Tindakan mereka tidak mencerminkan ketamadunan, tidak berasaskan amar makruf dan menggambarkan kecelaruan pemikiran dan kerosakan psikologi yang amat dahsyat.
Jelaslah pengundi yang memilih mereka dalam pru 12 yang lalu telah melakukan kesilapan yang besar sekali.
Kita berharap perkara ini tidak berlaku sekali lagi dalam pru 13 nanti.
Kesejahtera hidup kita ditentukan oleh Allah melalui tindakan amar makruf yang kita amalkan melalui undi yang kita putuskan.
Marilah kita lakukan amar makruf dan nahi mungkar.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND