05 April, 2011

ANUAR KANTOI !!! TUAI RUMAH HALANG DARI MASUK RUMAH PANJANG

NUAR LUCAH!!! ESOK  akan bertambah Hangat bila permulaan PRN dengan penamaan Calon, kita tengok sapa yang bakal buat hattrick, rasanya bakal ada yang akan keluar PKR apabila memikirkan Banyak yang kena tenggung terutama Kes LIWAT dan MAIN JALANG yang sedikit sebanyak bakal merosak kan imej calon sendiri, PKR juga dilaihat tamak dalam merebut kerusi disini, mana taknya PBB yang memakmurkan Sarawak pun sekadar bertanding di 45 kerusi jika dibandingkan PKR yang akan bertanding di 49 kerusi yang kita tahu tak stakat mana pun serta tercorot dalam kerusi pembangkang, mungkin kalau sekadar bertanding dengan kemampuan sebanyak 10 kerusi jadi sebab PKR boleh hilang dari muka bumi Sarawak bila kalah teruk, jadi peluang diambil dengan strategi bertanding banyak kerusi.... kalau 49 kerusi mana tau tuah macam di PRU 12 nasib boleh menang banyak, adalah Baru Bian boleh senyum dan Nuar selamat sikit. kot apa-apa boleh lari Sarawak. dengan harapan dapat banyak sikit kerusi di saeawak membolehkan PKR akan menjadika Sarawak Rumah utama dan bukan Rumah tumpangan serta tempat gelanggang Fitnah. Berapa boleh menang, 30... 20.... atau tak erasa lansung tak difikirkan, haloba kemenangan tapi belum terfikir jika kalah teruk sekali gus akan menjadikan sejarah ianlilahnya PKR di Saeawak tak difikirkan, semuanya sudah suntuk, masa terhad sekali, ini lah LAST CHANCE yang ada sebelum kantoi
Dalam percubaannya semalam, Nuar telah menuju kawasan Saratok, Betong dan Kawasan yang berhampiran, dengan mengarahkan Ketua Wanita Keadilan untuk ke betong dan dua oarang Yb Abdullah dan Yb Yahya dari Selngor supaya jadi peRICKY dulu sebelum dia sampai disini, Dua Yb ni kehulu kehilir mencari Agen yang sanggup memfitnah unuk menang dengan berjumpa beberapa rumah mengagihkan baju, topi, bendera, t-shirt, flyers dan belanja untuk tunjuk sokongan serta ikutseta penamaan calon esok. Di Saratok di Dun Kalaka dan Krian beliau membuat lawatan mengejut ala samseng terus kerumah panjang bersama Bakal Calon Krian Ahli Ak Biju bersama dengan pengikutnya seramai 9 orang yang datang dari semenanjung dengan gaya ala samseng kerumah pengundi terutama rumah panjang dengan harapan Tuai Rumah (Ketua Rumah) terpaksa menerima kerana Nama Pemimpin Hebat sepertinya akan disegani dan terpaksa terima kehadirannya serta membolehkan semua penduduk dirumah panjang akan akur dengan keputusan Tuai Rumah tersebut. Kesetiaan tidak berbelah bagi pada tuai memang menjadi pegangan semua penduduk rumah sejak dari dulu lagi. 
Persnggahan nya di sebuah Rumah Panjang Menggin di Awik  sebaliknya memalukan Anuar... mana taknya dia dan pencacai yang kesana lansung tidak dapat sokongan oleh tuai rumah tersebut, Tuai bertindak duduk didalam rumahnya dan tidak keluar rumah sebagai Protes dengan kehadiran Anwar, Ahli Biju serta pesuruh 9 orang ini nyata KANTOI dan malu besar bila semua pengikut atau penduduk Rumah Panjan tersebut akur serta taat tidak mahu bersama. PKR tidak diundang disinik! Anwar dan geng yang cuba mengedar flyers dan sogokan barang-barang Kempen seperti baju, poster dan sebagainya memang tak sapa hingin, maka balik la mereka dgn tangan kosong serta MALU BESAR, hehehe tapi teman Rasa TAK kot bagi siJubri nie, kalau macam ni sikit hal jer! Tak jadi apa-apa kalau nak dibandingkan LIRWAT dan PORNO VEDIO pun tak lut kat dia.... apa ada hal.... Tebal mana muka dia nie...?  

2 ulasan:

kuntakinte berkata...

SALAM, TOK BATIN PUN TERFIKIR GAK BRO, KANG SI ANU WAR BUKAN KIRA YANG PENTING ADIK ANU NYA SEMUA NAK SAPU SEKALI ANAK2 BUAH DIA HAH LAGI PENGSAN BERTAMBAH RAMAI LE MUKA MACAM ANU WAR.

KEMAS SARATOK berkata...

Yang cita macam nie tak nak pulak dia cerita kat orang hehehe...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND