11 Mei, 2011

TARIKH PRU 13 16 ATAU 17 SEPTEMBER, 2011

Dah banyak sangat yang tanya teman... bila gamaknya PRU 13?, berbagai-bagai ler kononnya teman ni kenal orang  kuat mungkin tahu  bila gamaknya dema  nak buat, iskk... macam-macam ler yang nak mintak tips bila gamaknya PRU 13 nak diadakan, udah semak teman dengor komer nanya kat teman, macam-macam yang bertanya bila PRU13, bila teman kata tak tau, dema kata tak kan tak dapat tips bila atau dengar-dengar bila nak diadakan, Teman kata tak tau. dema tanya lagi agak-gak teman bila?
Jadi kalau teman dimintak Oleh Perdana Menteri bila tarikh yang paling sesuai untuk pilihanraya... teman kata tarikh keramat  yang bagi si Aljubri ni Tumpor senang jer... 16hb september, 2011, biar semua rakyat ingat tarikh keramat tu sebab dah dua tahun di kencingnya semua rakyat dia nak ke Putrajaya, siap jadi modal untuk menang dalan pilihanraya kecil lagi terutama di Pematang Pauh, habis semua di kencingnya sampai sekarang tak juga ke Putrajaya pun, bukan setakat Rakyat yang di pancutnya macam laku dalam video terhebat tu, dalam parlimen pun dia control kembang hidungnya jag jangan nampak temberang, macam betui benor dekat sangat nak takluk Malaysia, sampai la ni merata-rata dia kencing, bukan setakat atas tilam dan atas China Dolly yang jadi kegemaran dia.
17hb September pun juga tarikh yang dia paling takut, mana tak nya, macamana dia nak berdean dengan tarikh yang dukun bagi 16hb September, kalau dah 17 tu pun tandanya tak dapat juga la dia nak berangan Jadi Perdana Menteri, secara terpaksa juga dia kena jawab ler macamana dukun dia yang katakan Setan Besar Kata  16 hb september tu... tak kan temberang, atau pun nak kata tahun berapa... tak tahu lagi ... heheheha naik pecah perut teman gelak.
Jadi 16 atau 17hb September, 2011 adalah tarikh PRU 13 yang paling sesuai bagi si Jubri dan pengikut yang menyokong menyundal tu tau malu sikit, biar setidak-tidaknya dema sedar dah kuyup sebab banyak sangat kena kencing si Jubri aka Peminat "MADE IN CHINA" yang di kempenkan oleh DAPig kawan cium molot dia.    

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND