25 Mei, 2011

BILA ANAK-ANAK SUDAH PANDAI MEMFITNAH, MENGHINA DAN MEMBURUKAN PEMIMPIN, DARI MANA DATANGNYA?

Awas, amaran kepada Ibu bapa yang punya anak-anak. Berhati-hati terhadap tingkah laku mereka, terutama jika terdapat perubahan sikap yang ketara, kena siasat dan tahu. Makin ramai anak-anak yang sudah pandai memaki, memfitnah dan paling teruk menyebut serta memburukan nama Pemimpin-pemimpin yang dihormati, ini terjadi kepada kepada ramai ibu bapa yang merungut. Tahukah anda dari mana puncanya… jangan terkejut weh… semuanya datang dari CERAMAH Parti Ajaran Sesat bila anak-anak ini ke ceramah  yang turut diadakan gerai jualan. Dengan !00% mereka percaya apa sahaja yang dituturkan Pengkhianat Agama dan Bangsa ni bulat-bulat disebabkan ketayap atau kopiah atau sarban yang terlilit di kepala. Di tambah lagi sekarang ni pulak dah pandai Ceramah di Sarkas atau di Expokan dengan mengundang Artis jemputan terutama nya Bob Lokman yang satu ketika dulu antara pencetus revolusi ROCK KAPAK. Jadi berhati-hatilah jika kita lihat ada perubahan terhadap anak-anak kita!
Apatah lagi sekarang Parti Ajaran Sesat ni bukan main PERTAHANkan si Jubri dalam kempen serta ceramah merata-rata. Isu begini boleh mengelirukan anak-anak yang sepatutnya tidak perlu tahu pekara yang jijik seperti ini di minda mereka. Bagi Parti Ajaran Sesat ni dema tak kira tempat, sebagai pencacai akan sanggup buat apa sahaja, Memang betul-betul pelik melainkan ada yg tersurat. Yang beriya-iya nak menegakkan hudud tetapi menyokong zina malah lepas tangan lansung tak amik Port. siapa sahaja yg melakukan dlm video tersebut sudah jelas ia perbuatan Zina dan patut dihukum, bukan mengambil keputusan berkecuali dan lebih hebat lagi menyokong perbuatan terkutuk tersebut sekali gus lsg tak bertegas seperti kehendak Hudud sendiri. tak nampak lagi jelas atau tidak dgn video yg amat memalukan. sesiapa sahaja yg tengok begitu yakin dengan pelaku, malah dengan sumpah laknat menjunjung alQuran dimasjid didepan saksi iman dan jemaah. Apa lagi lafaz sumpah Saiful yg menjadi mangsa AlJubri (gelaran Mat Sabu - PAS ) di depan Ka'bah Kiblat umat islam yg mmg dijanjikan pembalasan yg paling cepat. jadi salahkah Rakyat berfikir dan berpendapat mereka sendiri dengan menilai bukti-bukti yg jelas siapa sekali pun pelaku atau watak terbukti seorang melayu yg berZINA dengan pelacur Made in China. Bukan meneka tetapi menilai dari apa yg disaksikan jutaan rakyat.
Rasionalnya sekutu cacaian sepatutnya sedar dan menilai... malah mencari punca kenapa dan mengapa? Carilah bukti serta punca kenapa wujudnya Rakaman ZINA ini. Sepatutnya mencari jawapan misteri isu atau kes ini dan tidaklah menjatuhkan maruah Parti sendiri dengan bulat2 percaya atau terus aku dengan PKR dan DAP. Pelbagai persoalan yg masih perlu di selesaikan...
1. Siapa yg sebenarnya bertanggung jwab merakam secara rahsia?
2. Munasabah akan ada lagi rakaman di Episod yg berlainan?
3. Apa akan terjadi bila Jubri menjadi PM & Bukti sebegini di tangan seseorang lain tanpa kita tahu sebenarnya ada bukti perihal salahlaku seorang pemimpin nombor 1.
4. Melihat pada rakaman tidak mustahil pelaku memang sudah biasa buat kerja-kerja terkutuk yang dilaknat Allah SWT.
5. Siapakah yg mampu membekalkan Jalang Made in China?
7. Logik kah PKR yg sendiri bekalkan Jalang Made in China untuk inaya pemimpin nombor satu pembangkang yg datang dari Parti mereka sendiri?
8. Logik kah PAS yg kononnya dikenali parti Islam yg tukang supply Amoi Lacuran yg terang2 dilaknat oleh Tuhan dan Hukum?
9. logik kah DAP tukang supply? errr...klu Pelacur yg Made in China er...errrr lupikir sendiri la...
10. Kenapa DAP duduk diam diri, kalau ada pun komit untuk dilihat wakil di setiap pergerakan atau perhimpunan. Tak ada lsg kelibat dgn gerakan Protes dgn demo, fitnah di ceramah perdana, di akhbar2 lidah syaitan Harakah dan Suara keadilan.
11. Paparan rakaman visual atau Video oleh DAP jauh lebih Advance dan canggih daripada PKR dan PAS yg sekadar megunakan kamera digital tidak seperti DAP mengunakan Kamera broadcast
12. Wall sasaran Video hasil DAP lebih professional di You Tube yg boleh dilihat oleh semua org didunia yg melayari internet berbeza PKR dan PAS yg sekadar rata-ratanya memaparkan diblog-blog upahan serta cacaian yg tah berapa kerat diziarahi.
13. Tidak sedarkah Hasil kerja DAP di You tube memang First Class, teratur, mengikut tertib sepeti produksi Drama atau Filem. Amat jelas dengan paparan Video sama level dengan produksi lain dari segi : Pengarahan, Screen Play, Continity (kesinambungan), Watak atau main & supporting cast, Wardrobe, Props, Lokasi, Casting, art directering, Director photograpy, Make up, Camera (33mm) lighting, production team dan banyak lagi yg lebih Advance dan canggih... apa lah sangat setakat statik shot.
14. Tidak terfikirkah sepatutnya berdiam diri dan siasat tetapi bukan terang-terang menyokong ZINA yg dapat dilihat dalam Video lucah yg jijik sjubri.
15. Tidak kah terfikir Kalau perbuatan jijik ini benar, bermaksud telah menafikan kebenaran serta memecahbelahkan Orang-orang Islam. Bermakna turut menentang Islam itu sendiri?

Jadi... berfikirlah dengan baik dan jangan melenting malah menyokong. Jangan jadi diantara mereka yg terangguk-angguk bila disuruh mengaku dan mengeleng-geleng bila diminta menafikan. Melambatan proses perbicaraan juga sebenarnya bersubahat, bukankah elok disegerakan supaya selesai kerana lagi lama lagi banyak Akidah bakal rosak. terutama anak-anak kita yang diibaratkan kain putih. 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND