18 Mei, 2011

VIDEO SEKS ALJUBRI penyelamat TSUNAMI PKR di SARAWAK!!!

Video Seks Aljubri sebenarnya RAHMAT dan PENYELAMAT kepada TSUNAMI PKR di PRN Sarawak. Kekalahan Teruk PKR di PRN Sarawak baru-baru ini yang juga sebenarnya TSUNAMI kepada PKR dan amat  bersyukur dengan tetiba timbulnya pula Kes Video Main Pelacur yang Paling JIJIK dengan Amoi Doll MADE IN CHINA sekali gus menutup MALU dengan kekalahan Teruk di Sarawak!!! Hampir semua Rakyat di Malaysia tidak sedar dan makin lupa dengan AIBnya PKR bila KO di first round tersungkur di Sarawak baru-baru ini

TSUNAMI yang cuba dicipta oleh Pemimpin tertinggi PKR seperti di PRU 12 secara senyap-senyap tidak menjadi sebaliknya memakan diri sendiri bila tersungkur TERGOLEK DOG dengan begitu AIB. Pakatan Rakyat terutama PKR dan PAS merasakan Video Aljubri like Made In China telah menutup MALU BESAR dan mungkin bersyukur dengan kehadiran video tersebut. Mana tak nyer!!! PAS kantoi disemua 6 kerusi yang bertanding senyap cabut disebabkan Malu yang amat seperti Kisah kenapa Anak Babi Jalan tunduk (KLIK)  perlahan-lahan angkat kaki diSarawak balik semenanjung, Kalau tidak dialah yang paling kuat menjerit dan melalak bila menang dalam PRK atau PRN walaupun dengan kemenangan kerusi paling corot tetapi berlagak bagai nak RAK meraikannya dan berangan-angan nak memerintah Malaysia seperti kita maklum walaupun kalau dikira semua kerusi yang dimenangi pun tak cukup 1/5 dan amat mustahil sampai kiamat tak akan dapat memerintah Malaysia. Hehehe mungkin tak pandai kira atau memang bengap yang terlampau dalam soal kira-kira atau metamatik yang tak dibelajor.
PKR lagi ler Kalah teruk bila cuba mengulangi taktik seperti di PRU 12 sebelum ini dengan berharap Angan bin Jenin menjadik. Cuba bayangkan sampai 49 kerusi PKR bertanding di PRN Sarawak merupakan Parti paling banyak bertanding di kerusi DUN kalau nak dibandingkan PBB yang menjadi parti yang mentadbir Kerajaan Negeri selama ini yang begitu Kuat pun sekadar bertanding cuma di 35 Dun sahaja.SiJubri ni sebenarnya mengunakan pendekatan seperti PRU 12 bila bertanding dengan begitu banyak kerusi sambil berharap ada Ong (nasib) terutama bila rakyat dihasut supaya Protes kerajaan Malaysia dengan pelbagai Fitnah dan akhirnya mencari jalan Alternatif berubah dan mengundi PKR sebagai parti Baru. Memang benar ianya menjadik!!! Akhirnya Tsunami terhadap BN tercetus. 
Teman pernah bertanya sendiri kepada Bekas Calon PKR Yb Jamaludin Radzi kenapa ia bertanding dengan tiket PKR sebelum ini, jawab beliau 'Saja cuba-cuba nasib..., Bukan apa kalau bertanding dengan tiket BN atau kompenan nya susah sikit,... kita kena jadi senior dulu, setidak-tidaknya kena memperlihatkan prestasi cemerlang memimpin serta bekerja keras dibahagian masing-masing, barulah pucuk pimpinan akan menawarkan kerusi DUN yang akan dipertandingkan' sambung beliau lagi... 'tapi tak macam PKR bila sapa-sapa pun boleh bertanding jika berkemampuan dan tak perlulah kena berbakti dan buktikan paling tidak pun Ketua bahagian'... tak heran ler rakyat tersentak bila ada Calon yang terdiri dari samseng, tukang tarik kereta, malah bekas banduan pun tak terkecuali, sambil ketawa kecil teman masih ingat lagi dia kata 'itu belum masuk tempat yang nak ditandingi... kalau kaum Cina yang lebih ramai... jadi tak ada haraplah nak jadi calon bila dah tentu BN begi keutamaan kepada calon kaum cina seperti MCA atau Gerakan'
Berbalik semasa di Sarawak PKR kantoi teruk bila memenangi cuma 3 kerusi sahaja dari 49 kerusi yang dijeninkan oleh siJubri nie. itupun 3 kerusi yang dimenangi disebabkan Faktor calon seperti sudah terlampau lama, kehendak genarasi muda yang mahu pemimpin Muda dan kurang turun padang menjadi punca kekalahan kepada 2 kerusi yang BN kalah. Paling Malu teruk bagi PKR di satu lagi kerusi bila Calon yang diwawarkan bakal menjadi CM Sarawak ketua Pakatan Rakyat iaitu Baru Bian menang dengan tahap hauk dengan majoriti corot 473 undi sahaja, malu tu yop... kalau nak dibahasakan orang kampung teman MALU tu macam "Telanjang bulat lari keliling kampung"
Apapun Sekupang berpendapat tempias Tsunami PRN Sarawak juga lansung tak menjejaskan BN bila CM serta ramai Yb yang dah lama memberikan laluan pemimpin muda terutama PBB sendiri yang meletakan 10 calon baru serta pengumuman CM mengundurkan diri untuk penggal yang akan datang. CM juga bijak merangka dan amat cukup bersedia menghadapi Tsunami yang cuba dicipta oleh SiJubri nie. Jadi kita yunggu dan tengok di PRU13 nanti, Rakyat akan lebih bijak dan serik bila KeraJagaan Puckatan Rokyot menjadikan neraka kepada mereka disebabkan protes dan salah menafsir diatas kertas undi semasa PRU 12 yang lalu. Sedar atau tidak BN di Sarawak telahpun melalui Tsunami dengan baik sebaliknya menjadikan PKR AIB dengan hasad busuk perot yang dirancangnya. Lu olang manyak naseb baek ma, itu vilio musuk punya celita kasi maen amoi sutat safe sama lu ma, aiya manyak malu musak woo... Ada Mutoi atau talak ka kawan? hehehe lu sendili mau ingat ma!!!   

Hehehe terjemahan ler pulak :
Engkau orang memang bernasib baik
Video kisah Aljubri main Jalang Amoi Made in China yang selamatkan dari dimalukan
adehhh... malu besr tu...
Ada betul kah kawan?
LU SENDIRI PIKIR LA... !!!  

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND