19 Oktober, 2009

IPOH : BERGEMA 70 RIBU SUARA RAKYAT PERAK SEBENAR

70 ribu Rayat PERAK Sebenar (bukan import seperti Pakatan Rakyat) datang dari seluruh NEGERI dan menunjukan sokongan kepada Perdana Menteri dan Menteri Besar (Dr Zambry) sekali gus melenyapkan rekod Pakatan Rakyat yang juga pernah mengadakan perhimpunan yang telah dihadiri seramai 15 ribu orang yang di import dari P.Pinang, Kelantan, Selanggor dan Kedah... juga serpihan import dari negeri lain bila perak diambil alih Pakatan Ruyup, Sekupangdua juga turut hadir kerana mahu melihat sebenarnya kejadian tempohari, memang sah di import kerana sekupangdua sendiri mengelilingi stadium dan tengok dengan mata sendiri bas-bas yang di taja pakatan rakyat, stadium perak juga dipenuhi pelbagai bahasa dan loghat daerah kelantan, penang, kedah di merata-rata sekeliling stadium Perak.

Kehadiran Rakyat Perak seramai 70 ribu semalam menjadi bukti Rakyat sudah Mula Bersuara kerana sudah muak melihat pmimpin-pemimpin PR yg tiada hala tuju dan memperkudikan PAS sebagai suruhan. yang kelakornya bila Pakatan Rakyat kembang hidung seperti kinzir dengan tak tau malu mengaku seramai 20 ribu kononnya yang menyertai PERARAKAN HARAM PR MENENTANG ISA sebagai suara rakyat, apa ke bangangnya tak reti kira ker kalau 20ribu nak dibandingkan dengan jumlah penduduk Malaysia yang mencapai 27 juta, mangkuk ayun ni tak tau ker 20 ribu dari 27 juta tu langsung tak sampai 1% lansung, berbeza dengan semalam bila rakyat sudah mula marah dengan kerenah pemimpin haram jadah yang sehingga kini langsung tiada agenda membangunkan rakyat dan negara.

Berbalik cerita semalam... sekupang diajak anak-anak dan isteri untuk turut menyertai rakyat PERAK sebagai tanda sokongan kepada PM dan Mente ri Besar, teman cuba menghala ke perkarangan stadium jam 8 malam dengan melalui 5 jalan pintu masuk yang semuanya sesak dengan pelbagai kenderaan bas, kereta motor dan lain-lain. akhirnya teman terpaksa mengalah bila anak teman mengajak teman belanja mereka makan Chiken Chop sementara menunggu reda dengan JEM TERUK. malang nya selepas selesai makan kira-kira jam 10.45 kami mencuba lagi tapi tetap tetap sesak dengan kehadiran kenderaan yang masih ingin memasuki kawasan stadium . Rakyat yang tidak mahu melepaskan peluang tanda sokongan PM dan Menteri Besar tak putus-putus mahu menyertainya.

Jadi kepada Pakatan Rakyat rasanya sendiri mau ingat ler.... rakyat bukan bodoh boleh ditipu seperti pencacai mereka dari PAS dan PKR. Komer yang ingat Komer cerdik, tambah siniza sesuka hati sesedap rasa katakan orang lain yang bodoh bleh di perdayakan, sendiri mau ingat lah rasanya sebijik telor dah hilang, kaki dah ngetor mau bungkus pilihanraya ke 13 nanti!

TAHNIAH RAKYAT PERAK MARI KITA GEGARKAN PAKATAN PENCACAI YANG PERGUNAKAN RAKYAT DAN MENJUAL AGAMA DEMI TEMBOLOK DEMA! TAKBIR!

5 ulasan:

CHAIRMAN KAGA berkata...

ELEH JANGAN NAK TUNJUK HEBAT BUBAR DUN AJELAH. TENGOK SIAPA YANG DAPAT MANDAT DARI PETI UNDI. KALAU SUKA MERAPU TAHAP PARPU KARI TU GUA KIRA TAK PAYALAH...

Tanpa Nama berkata...

tahniah rakyat perak, rakyat johor bersamamu. hidup umno, hidup BN. ayuh kita mulakan kebangkitan suara rakyat yg sebenar, suara rakyat suara keramat.

IMB
IslamMelayuBeraja

The Hobbit Frodo berkata...

tahniah bro!
tahniah rakyat perak!
wa tumpang gumbira!


yeah!!!!

Tanpa Nama berkata...

hoi mat bangku apa lah bagarl ko ni. yang sibuk bubar dun macam haram jadah tu, berapa banyak ko dapat dari parti kapir tu, banyak bunyi rezeki ko dengan haram jadah sampai sesuka hati bapak ko nak bubar dan buat dun ko sendiri.

betui2 le ko ni pencacai pakatan rakyat

Tanpa Nama berkata...

banyak nya pencacai dalam pakatan rakyat yang mati kepanasan bila rakyat mula bersuara dan sanggup turun semata-mata untuk sokongan kepada PM dan Menteri Besar, tahniah semua, teman berbangga jadi rakyat PERAK walaupun jauh merantau

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND