22 Oktober, 2009

PERANCANGAN JAHAT NIZA DAN SAMSENG PR DI SIDANG DUN 28hb NANTI!

Kita Tengok nanti, Niza dan samseng HARAM JADAH telah merancang untuk huru harakan SIDANG DUN PERAK nanti. ‘KALI NI BIAR KITA SAMPAI BERGADUH (BERTUMBUK) Niza sendiri pernah nyatakan dalam ceramahnya kata sahabat teman, kalau betul begitu maka biar kita canang kepada semua rakyat PERAK apa yang membusuk dihati dema. Biar semua tahu siapa sebenarnya yang jadi samseng HARAM JADAH, dema mungkin akan tukar taktik kalau rahsia ni dah terbongkar, apapun rakyat kena tahu jika terjadi seperti yang dikatakan, ini bermakna sudah terang dan bersuluh siapa sebenarnya Haram Jadah yang mengugat keamanan dan kemakmuran rakyat. Sekupang percaya Rakyat akan semakin muak dan meluat dengan karenah dema dengan sekutu kapir harbi


Rakyat sudah mula sedar taktik penderhaka yang anti keamanan perak, Bukti sikurang ajar Haram Jadah ni jelas, BILA PAKATAN RAKYAT MENGADAKAN SIDANG SEMASA JADI BERUK DIBAWAH POKOK DAN MEROYAN SIDANG DI HOTEL TEMPOHARI… ADA BN IKUT CAMPOR? Lansung tak sapa yang ganggu sidang syok sendiri beruk-beruk ni, tapi BILA KERAJAAN BN BERSIDANG DEMA JADI MACAM BERUK DAN BABI DALAM ZOO. Habis tu siapa yang sebenarnya samseng, siapa yang sebenarnya membangunkan rakyat, DAN SIAPA SEBENARNYA PEMIMPIN HARAM JADAH ?

GEMA RAKYAT PERAK di stadium baru-baru ini sebenarnya membuat Niza hilang telor dan mengigil jadi tak kira apa-apa pun perancangan Bangkai Alkafirun yang diatur bulat-bulat akan diterima niza apatah lagi kebelakangan ni dia dah mula dilupai dan menyampah orang Perak ke tahap tertinggi si penderhaka dan pencacai yang menjual maruah bangsa dan agama islam sendiri kepada ALKAFIRUN yang PAS lansung tidak berani buka mulut dan terima bulat-bulat walau sekalipun di suruh duduk seminggu di kandang babi, APA LAGI YANG PAS AKAN GADAIKAN DEMI HALOBA NIZA.

MARI KITA SAKSIKAN DAN NILAIKAN ADA KER DEMA AKAN JADI PEMIMPIN BERKHIDMAT KEPADA RAKYAT ATAU SEKADAR HARAM JADAH YANG SEPATUTNYA DIKANDANGKAN BERSAMA BABI DAN BEROK DI ZOO, …. TUNGGU… HEHEHE ANDA DILARANG BAWAK BELACAN TETAPI PISANG DIBENARKAN SEBAB MEMANG MONYET DAN BABI AMATLAH SUKAKAN PISANG! PERGI JAHANAM DAN LAKNATLAH PAS!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang betul ler pegi mampus dan jahanam lah niza dan sekutu kapir babi

Tanpa Nama berkata...

MEMANG MEREKA SAMSENG YANG PATUT DITEMBAK SUPAYA DUNIA AMAN

Tanpa Nama berkata...

setan dan iblis lah yang sebenarnya mereka, ada betul juga bila setiap kali kalau kerajaan perak (BN) bersidang merekalah yg huru harakan keadaan berbeza BN yg tak pulak teringin bila sidang monyet dibawah pokok dan hotel, dimana sakitnya mereka ini

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND