29 Jun, 2011

BERSIH : PAS BUNUH DIRI DEMI PKR & KOMINIS

Sudah Tukar Ka? Negara KEBAJKAN kini nak jadi KOMUNIS pulak? Islam lansung lebuh entah kemana... nampaknya PAS kini hanya mengCONFIRMkan yang dia memang pak turut dan pencacai NUAR!!! sekalipun di suruh tukar ke KOMUNIS atau ikut sekutu ISRAEL Pas hanya boleh angguk dan bagi pelbagai Alasan. Nampaknya 9hb ni bakal menjadikan sejarah PAS nak BUNUH DIRI dengan harapan dapat ihsan KUASA kalau Anuar jadi Perdana Menteri ilham DAP yang terang-terang kita tahu dengan berbekalkan video I LIKE MADE in CHINA tak kemana sebagai Perdana Menteri Mat Jenin oleh Nuar dan pakatan Rosak. Pakat angguk-angguk jer ler... tapi Allah telah turunkan petunjuk pada ummat dengan terbongkarnya VIDEO tersebut, apa boleh buat PAS lagi besar dari tuhan... bukan sekadar boleh diconfirmkan masuk syurga dengan RM2 jer... tapi menentukan siapa bersalah ikut parti itu kelebihan mereka menyanggah Takdir sekali pun, hukumnya WAJIB kena akur dan percaya... itulah ISLAM bagi PAS!
Dajal dalam PAS sendiri pun dah mula main peranan... Khalil Idham lim atau Cina ISLAM denan terang mengaku dan mengiyakan Komunis kini jadi perjuangan PAS? Dalam Blog dia terang-terang mengakui (Klik) PSM yang baru-baru ni dikaitkan cuba menghidupkan fahaman Komunis disokong oleh PAS. Apa nak jadi PAS? berpuluh tahun... perjuangan Islam..lepas tu sesuka hati negara berkebajikan disebabkan nak tutup Hukum VIDEO lucah Made in China... sekarang ni pulak ikut Komunis ker pulak? Habis tu apa ceritanya yang TERDAHULU yang sanggup percaya dengan kelentong korang bermati-matian kononnya berjihad, Ibrahim Libya, Memali, dan banyak lagi yang dah pun arwah kerana percaya dengan perjuangan Negara Islam? Sia-sia sahaja sampai bermatian bila sesuka hati jadikan negara kebajikan! Apa cerita ni?

Demi kuasa dan berharap dengan KOTOR yang makin bertepek di Pakatan Rakyat dapat dibersihkan, PAS berharap mendapat tempat walaupun manoriti dalam beberapa Kerajaan Negeri. Apalagi yang PAS boleh berharap demi HALOBA KUASA... Komunis pun komunislah... janji dapat kuasa, sebab itu lah yang beriya sangat PAS yang sebenarnya yang akan jadi pencacai di Perarakan HARAM BErSIH nanti, tengoklah nanti berapa banyak lebai dan Unit Amal atau POLIS PAS yang akan terlibat. korbankan masa depan anak-anak, orang tua sebagai perisai yang mahu melihat betapa kejamnya Kerajaan supaya mudah menunding jari betapa kejamnya Kerajaan terhadap rakyat Konon... hehehe sudah baca ini Anuar punya taktik.
Sementara DAP pulak pakat senyum dan boleh Guling Pering ketawa terbahak dengan pelakun-pelakun extra yang cuba membersihkan segala JIJIK yang terpalit seolah PKR dan PAS kena bertanggung jawab, manaka Anwar pulak boleh tersenyum jugak... sudah nampak segala perancangan dah mula menjadi... Memang berkesan Kencingnya kalau tertelan terlalu banyak memang akan angguk dan berstatus Pencacai di akhirnya.
Apapun sekupang rasa ini bukan jalan penyelesaian dengan menjadikan negara huru hara dengan BERSIH. kalau bermula memang sukar berakhir... Tak terfikirkah pulak kalau diadakan Demonstrasi oleh sebelah pihak lagi di Negeri Selangor, Pulau Pinang, kelantan dan Kedah Pulak nanti? tak payah ramai... 10ribu memadai, katakan bila rakyat diajar dengan perilaku BERSIH. Demonstrasi di jalanan yang dibuat di etmpat negara yang tak jugak mahu dibubarkan oleh pembangkang kalau SPR tak telus, cuba bayangkan 10 ke 20 ribu rakyat pulak buat demonstrasi jaanan di tempat pembangkang, mau hancur kerajaan negeri... hehehe baru PADAN MUKA! masa tu baru merah muka macam kerbau pendek kena panggang! kita tengokla nanti berapa ramai yang sanggup jadi sami diatas jalan dengan kopiah dan berbaju Kuning... Trend baru kot? the next episode of PAS will be... apa pulak tu?

1 ulasan:

PAK TAM berkata... berkata...

memang depa ni macam anjin, HARAM JADAH elok nya pakat lokap macam kat siam tu yang duk pakai sangkar babi... baq depa sedaq apa itu aman kahakkk ptuiiiii

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND