11 Jun, 2011

BONGKAR!!! SUDAH ADA PEMENANG JUARA LAWAK UNTUK TAHUN DEPAN (2012)

Bayangkan anak-anak yang mengadap depan TV bila RAJA LAWAK disiarkan. Pemenangnya tanpa disedari telah pun ada, Rancangan belum mula pun lagi Pemenang nya telahpun diketahui. Siaran yang berbayor yop. udahler jenuh memikir dan meneka siapa yang akan jadi JUARA selepas lebih 10 minggu rancangan secara lansung, itu tak masuk tah berapa kali UNDI SMS kat pelawak yang diyakini. Untuk Tahun Depan (2012) belum pun dengar kisah nak buat kat mana dan Konsep pun belum dibentuk, tetiba bila dengor BOCOR sudah ada pemenang , tak kira ler secara sulit ataupun diluar Talent yang punya bakat yakin boleh menang jika ikut sama bertanding. Apa rasa dema yang tak tau rupa-rupanya sudah ada pemenang.

Jadi pada yang ada niat nak cuba try RAJA LAWAK 2011, baik lupakan saja, tapi kalau dah tau yang bakal menang punya talent setakat mana dan boleh makan, tak salah kalau nak fight juga. Tapi Bakal pemenang yang dimaksudkan kawan-kawan temaan ni memang berakat beor yop, Lawak dia memang hebat, atas pentas pun bukan hal dia nak buat lawak, lawaknya pun memang hebat punya tauladan, pesanan, FATWA sendiri, serta banyak kaitan isu-isu terkini yang diLAWAKkan. dema suruh teman tengok ada satu Video di YOUTUBE dan tengok bakat mamat sekor nie dan nilai sendiri hebat atau tidak Bakal JUARA RAJA LAWAK nie, memang betui yop, lepas teman tengok hebat MALAUN ni, memang cukup layak jadi JUARA RAJA LAWAK 2012.

Dipersembahannya memang berlainan dngan segala Episod JUARA RAJA LAWAK, teknik dan cara lahabau ni memang amat berlainan,

- SLAPSTIcK pun ada... Sepak guna KAYU. Dalam nya diutamakan FITNAH dan KEJI. Macam biasa ler semuanya nak disepak, kalau yang tak ada pun diada-adakan supaya kutukan atau kejian boleh di gelak kan.
- ONE MAN SHOW. Bukan senangyop, tak semua yang tahu dan boleh guna teknik macam nie, Sorang-sorang buat lawak, lepas tu pulak kena sorang jer yang buat lawak tak boleh berdua, kalau berdua dia jadi lain, bukan lawak lagi tapi dah jadi SERIUS, Cont0h terbaik tak kan tak perasan di VIDEO balun Made In China, mana ada yang terbahak-bahak gelak, semua pakat diam.
- FITNAH HINT... Tang sini lahabau bin malaun ni memang hebat, pasal nak reka ni dia memang pakar, pasal kelentong dan fitnah ni tak payah nak bagi idea, kekadang dalam lawak dia ni pun tak terfikirkan kita, almaklum ler sekarang ni pun kucing berak tengah jalan pun UMNO yang SALAH.

Malas ler nak panjang cerita, komer tengok ler sendiri VIDEO haram Jadah nie, memang semuanya gelak Pecah Perut dibuatnya. Malaun ni punyai PAKAGE dan meyakinkan BAKAL jadi JUARA RAJA LAWAK 2012, Nama pun dah Cantik TUKAR TIUB... sedara MILO SUAM bin MILO FREE. komer tak caya tengok ler VIDEO kat bawah ni. Jangan Lupa sediakan TISU kot tak tahan kelakor dia. jadi teman cadangkan next JUARA RAJA LAWAK dibuatkan supaya penaja BESAR nya PAS dan setiap siri diadakan di mana-mana ceramah Perdana PAS, DAP dan PKR.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oiii kasi potong la ASRO tahun depan, Frust giller gua bila tahu samdol ni bakal menang, hancur bro. Habis gua dan family kantoi kena tipu.

Buat ASTRO lu orang kena ingat la, kalau ini samdol mahu enter lu orang kena kasi out sama dia, mana boleh bro, mana tahu dia kasi joke Giller dan kasi busuk nama PM, buat gua angin nanti. mestilah bro, Gua and family sayang giller sama PM

Tanpa Nama berkata...

SALAM Sekupangduas
Agak saspen bila aku mula baca serita engko ni, sebaik aku nampak dan mula mahu mambaca, terfikir macam-macam dalam fikiran aku. macam-macam yang aku fikirkan.
1. Apakah anak-anak aku dan yang lain terutama tegar meminati program ASTRO JUARA RAJA LAWAK. Apa yang dia orang rasa bila sedar tertipu bila pemenangnya sudah diketahui tetapi dirahsiakan
2.Mungkin boleh SAFE BUDGET jika ketiadaan siaran berbayar bulanan ASTRO jika anak-anak aku tidak mahu lagi menonton RAJA LAWAK. kerana hanya rancangan ini saja yang amat diminati keluarga aku.
3. Boleh juga aku menjadikan masa menonton rancangan ini kepada masa untuk ulangkaji atau membaca
4. Siapakah yang dimaksudkan sekupangduas menjadi teka teki?
Dan banyak lagi pelbagai persoalan dan teka teki dalam pemikiran aku.
Akhirnya sebaik selesai menonton VIDEO YOU TUBE yang diletakan oleh sekupangduas ternyata menghuraikan semua persoalan, sampai tak tertahan aku dan kawan-kawan sekalian yang menonton ketawa berdekah-dekah, Amin salah seorang sahabat aku kata : Kita dah kena tipu. sebaliknya kami semua yang lain sependapat memang ada kemungkinan kalau benar ia bertanding dan cerah menjadi Juara Raja Lawak 2012. Yang Nyata LAWAK SEPAK DENGAN KAYU (Slapstick) yang akan dia gunakan semasa bertanding. Lawak menghina dan memfitnah inilah sebenarnya lawak BODO yang di minati terutama Pembangkang. BAHAYA TU kretiria untuk masuk bertanding nampaknya terpaksa ditambah syarat baru supaya tidak menghina, memfitnah, memaki hamun dan segala yang boleh mendatangkan keburukan dan perasaan membenci diantara satu sama lain.
Harap teruskan cerita yang sebegini lagi, saya sentiasa mengikuti perkembangan blog sekupangduas

KANJENG berkata...

Askm Panglima Sekupang Due

Ater, idok ker tuan nak suruh deme2 buat raja lawok kat ceramah perdana dema sebagai peringkat pemilihan Cabang-cabang atau ranting-ranting pakatan RAKYAT
Bukan ke deme dah ada hakim2 Professional yang boleh dipanggei macam SiNIZAR, Karpal, LGE, Mt SABU, Husam, Salahuddin, Bob Lokman dan banyok lagi

Peringkat akhir boleh le deme buat kat muktamar Agung PAS

Pengetua pun deme boleh pilih mahaguru-mahaguru deme macam Hadi, Nikko, Cin Peng ataupun pemimpin Nombor satu deme si ANUWA ler.tapi sepanjang peserta tinggal di kem deme elok benor kalau dipasang banyak lagi Kamera, bukan ape yob, takut ada kejadian yang tak di ingini dirakam nanti mana tau.

Kalau betui pun suruh le deme bagi VIDEO intip tu dalam COLOUR dan Ada SUARA, bukan ape yob nak dengor mana gayenye si Nuwa mengerang he he

Tanpa Nama berkata...

Tak jadi la aku nak cuba nasib tahun depan. kena beralih ke AF la pulak tapi dah berakhir kat mana pula aku nak pegi dan cuba nasib

Unknown berkata...

Salam, salam perjuangan. Datang melawat sebentar. Blog Tuan telah saya pautkan ke blog dan saya 'Follow". Mohon izin tuan pulak utk pautkan blog saya di sini. Terima kasih. Blog saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com/

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND