30 Jun, 2011

OTAI TANGKAP BARON... Angkara BERSIH konsert ditunda!

Lebih 40,000 Rokers angin (BARON : istilah rockers hehehe) bila konsert Gersgasi Sweet Charity dan Blues Gang terpaksa ditunda gara-gara perhimpunan Haram Jadah BERSIH yang menghuru harakan suasana sehingga memaksa mereka menunda pada keesokan hari nya pula, sekarang memang dah boleh dibandingkan siapa sebenarnya yang HARAM JADAH! kalau dulu Rockers sering di lebelkan sebagai Kutu Berhak, Gengster, Kaki Pukul oleh lebai-lebai otak hijau ni, sekarang ditunjukan tuhan siapa sebenarnya yang perosak negara. Mereka lagi buruk perangai dari syaitan yang mahu Huru Hara negara dengan mengkhianat kedamaian, Agama dan bangsa bila Bersih yang bakal mengundang pelbagai kesudahan buruk... tidak mustahil pertumpahan darah boleh terjadi bila ada rakyat yang sebaliknya sanggup bertentang dengan pengkhianat Agama, Negara dan bangsa dengan perjuangan idealogi KOMUNIS oleh PAS, PKR, DAP dan terkini PSM dengan menerapkan fahaman Komunis yang mahu menjatuhkan kerajaan dengan cara pembrontakan bila tidak disokong rakyat untuk membentuk sebuah kerajaan di Malaysia.
Kadang-kadang ada eloknya diteruskan jer Konsert ni, Bior Mat Rock ni mengamuk kat semua haram jadah ni,  bior dema tahu langit tinggi rendah... siapa sebenarnya yang mangkuk hayun dan haram jadah. Kebetulan konsert yang diadakan bertempat di staium merdeka yang kebetulan betul-betul dipusat bandaraya atau laluan BERSIH tapi JIJIK sebenarnya. Rupanya Lebai Mangkuk Ayun ni pencacai siJUB lagi jijik dan busuk dari Mat Rock atau otai-otai nie. Memang SAH lah PAS sudah menjadi confirm AMBIGA yang terang-terang  paling  terang merosakan Islam dengan beberapa kes termasuk memperjuangkan MURTAD. Bagaimanapun Teman tabik kat Otai-otai ni bila penganjurnya Sdr Shirazdeen Karim telah menunda tarikh kepada keesokan harinya dengan secara terpaksa. Bayangkan kalau di batalkan bakal mengundang kerugian besar kepadanya. Bagaimana peminat mereka yang datang dari pelusuk negara yang terpaksa membatalkan hasrat mereka bila  Gurka Yahudi punya hal. mungkin ramai yang dah merancang awal terpaksa batalkan hasrat dek kerana kerja haram jadah BERSIH yang sebenarnya menutup segala kekotoran dan kelaku siJUB.
Teringat sekupang dengan rungutan sahabat teman, kata dia eloknya dibiorkan jer... Biar dia orang tau macamana otai mengamuk nanti, cuba bayang gua dengan kaum dah rancang baek pegi support sweet, tetiba terpaksa duduk dalam Bas atau ketapi kena tahan tak bleh masuk KL, tak sikit punya haru ka bila ini semua berok bikin hal! mau mengamok Baron kita org, Mau wa sama otai satu stadium baling NAJIS kat berok-berok ni semua... angin Gua. 
Sekupang macamana pun ucap tahniah pada kengkawan yang memang dema pegi support kat sweet dan kaum, memang dema ni memang berombongan pegi bila diundang kekonsert. apatah lagi Brder Rosli Mualim memang dah awal-awal jemput kita orang kesana support, Dulu pun ... masa konsert Wing dan Search hari tu jangan tak caya penuh ketapi bila otai-oatai Ipoh turun bagi support, Brader Rosli Mualim siap tunggu dan pekena teh tarik semeja lepas konsert. apa yang teman TABIK dema ni berwawasan walaupun Rockers, Bagai Satu keluarga yang BESAR saling menjaga UKUWAH antara sendiri. Agama dan persahabatan kekal hingga sekarang walaupun dah jadi OTAI ROCKERS! Caya sama lu orang ro!  

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND