21 Jun, 2011

PAS & ANWAR BERTANGGUNG JAWAB PERTUMPAHAN DARAH & HURU HARA

PAS & ANWAR bertanggung jawab diatas segala pertumpahan darah dan pergaduhan besar kerana menyebabkan Negara akan huru hara bila mengadakan perarakan HARAM yang sudah tentu akan mengundang pergaduhan dan pertumpahan darah malah peristiwa yang bakal mengaibkan NEGARA dik sebab kerana PAS dan Pakatan tidak mampu mendapat memerintah Negara bila kalah dan tidak boleh menerima kehendak rakyat yang memilih Barisan Nasional sebagai peneraju negara yang kini maju dan makmur. 
Rasanya belum ada dalam dunia yang ada pemberontak boleh mengadakan Rusuhan siap letak banner dan berkempen menghasut, siap adakan tarikh untuk huru-harakan negara. Tak demokrasi lagi kah Malaysia? Sikap orang yang gagal mendapat sokongan rakyat memuncak dengan pelbagai cara yang terang-terangan menghasut, memfitnah malah merosak kan undang-undang yang sedia ada supaya menjadikan rakyat sebagai pembrontak, terkini buat beberapa kali lagi usaha menghidupkan pembrontakan BERSIH dalam usaha yang dilihat dan dihidu rakyat sebagai menutp segala kekotoran Kes Kegilaan Aljub dalam Made in China dan kerosakan teruk didalam PAS itu sendiri yang menyingkirkan pekara POKOK perjuangan asal sebagai Negara ISLAM  yang mahu diluputkan walaupun semua tahu, itulah yang diperkatakan tentang perjuangan ke arah negara ISLAM sejak berpuluh tahun dahulu, kini digantikan dengan KEBAJIKAN sebagaimana yang diperlukan oleh Anwar untuk memBERSIHkan dirinya dari pembohongan 16 September 20??, Fitnah, Amoi Made in China, Sahabat ISRAEL, Keintiman DAP dan bermacam-macam lagi yang segalanya perlu pemBERSIHan supaya tidak keterlaluan kita katakan BERSIH mahu menutup segala keburukan supaya dapat menghilangkan terus semua BUSUK dan KOTOR disamping dapat menghuru harakan negara sambil mendapat gambaran sokongan rakyat yang dikelirukan.

Apapun  rakyat tak lah sebodoh mana yang disangkakan, kenapa pula di tempat seluruh dunia dapat melihat  pembrontakan BERSIH? Kenapa tidak di Selangor, Kelantan, Kedah maupun Pulau Pinang yang tentunya banyak pelancong yang boleh melihat budaya Pakatan Rakyat? Rasanya tak perlu lah nak ke Kuala Lumpur untuk semua ini, bukan kah Mereka juga yang paling merungut harga Petrol Naik walaupun sekupangdua jer? Tak ker rugi semua yang rakyat tanggung duit sendiri demi hasrat pemimpin yang mahu BERSIHkan dirinya yang telahpun jijik dan bangga dengan ZINA yang divideokan. 

Sekupang terfikir jugak, mungkin sekarang ni banyak yang pakai lutut untuk berfikir. Bolehkah kita angkat pemimpin dengan harapan dia dapat mengAMAN dan meMAKMURkan negara sedangkan dia sendiri yang menjadikan huru-hara, demonstrasi, rusuhan, Zina dan fitnah... tiba-tiba mahu diangkat jadi PENYELAMAT kononnya sebagai PEMIMPIN yang sepatutnya meneraju negara. Pandangan sekupang Pakat belasah, tangkap, dan sembur jer dengan najis kalau dema buat jugak... pandai ler dema BERSIHkan diri nanti... hehehe sapa suruh komer jadi bengap bin Banggang?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND