26 Mac, 2011

PKR makin KANTOI, NUAR HANTAR NURUL IZZAH TEST MARKET!!!

PKR AKAN LEBIH CEPAT MAMPUS KALAU NUAR TURUN SARAWAK! NUAR hantar NURUL IZZAH ke Kuching 26hb March (sabtu) ni di BAU, Malam  tersebut ia akan di TEST MARKET bagi ucapan di kubu kuat serta sokongan DAP dan Pembangkang. Dalam usaha mencari jalan tembus dan memulihkan IMEJ cara DRASTIK menyelamatkan supaya PKR tidak dikuburkan di Sarawak, usaha-usaha TEST MARKET mula dibuat semacam tahu dah kantoi dengan VIDEO TERHANGAT yang menjadi kegilaan Mat-mat Sabu dan Tabu terutamanya orang PAS dan PKR yang nak pulak cepat VIDEO ini di pertontonkan kepada rakyat terutama mereka supaya satu kepala dengan otak HIJAU dema ni..., Nak Pecah Perut pun ada bila Kes si Jubri ni di heret dari PRU 12 hingga nak sampai ke PRU 13 tak pulak kecoh nak di percepatkan. DAP seperti biasa akan menngeleng tengok rakan nya yang tengah bingung dan Nazak dengan tanda tanya BILA NAK MAMPOS!

NURUL IZZAH nampaknya menjadi MANGSA PKR... iya ler sapa nak di harapkan lagi oleh si bapak, Memang Kritikal masalah PKR untuk PRN Sarawak kali ni. Kehadiran SI jubri boleh buat PKR tinggal sejarah dan diKapankan oleh orang Sarawak. PKR nak hantar sapa lagi? Semua pemimpn tertinggi ada saja isu dikaitkan terutama SEK, sek, SEK, adehhhh sapa nak lead nie? Jubri tak boleh, nak hantar Azmin nanti... dikaitkan dengan kehangatan Shamsidar, nak hantar Kak wan... (KLIK) nanti banyak pulak soalan pasal TIKET VIP movie JANTAN TERHANGAT yang Kak Wan diajak ke tayang perdana nanti, nak cuba jemput Hadi... juga di khuatiri kena balun balik selepas tengok tayangan JANTAN TERHANGAT bila teransang atau trauma... Nak ajak sapa lagi nie... hehehehe Anak ler menjadi mangsa, dan yang paling malang si anak juga akan menjadi PH (tahap ukuran) bila kehadiran perlu lah hebat dan ramai kerana ceramah dan bukan kerana nak melihat kalau-kalau ada Muka pelakon PANAS itu hadir atau lebih tepat lagi nak bertentang mata dan bergambar dengano orang yang mencipta sejarah dunia dengan isu SEKssssssss

Berita-berita cara provokasi yang di rancang akan lebih agresif, Isu agama dengarnya akan di manipulasi, kalau dulu dengan isu kalimah kali ini mungkin rakyat Sarawak khabarnya akan di basahi dengan kencingan terbesar perihal bible dalam bahasa Melayu yang akan dimainkan supaya ketegangan antara kaum agar berbalah pendapat (KLIK), Bagi Pakatan Rakyat memang mereka sanggup berkempen sehingga kedalam Gereja demi menghasut, Agak sukar... ramai yang akan terkeliru bila agama dan politikan agama, yang benar dan politik  mungkin di kelirukan oleh dema, bagaimanapun telahan dan rancangan jahat telah di hidu bila sudah ada cakap-cakap di merata pasar kisah ini. Jangan salah hitung dan down gread orang Sarawak  Silap-silap jadi LAST STOP lak nanti... KUBURNYA DI SARAWAK! boleh jadi SEJARAH tu...............!!!  

5 ulasan:

ASAZ berkata...

awak numpang berkunjung

ASAZ berkata...

awak numpang berkunjung

http://mulutmelayu-realiti.blogspot.com/ berkata...

Salam. Mohon sama-sama link blog.

kuntakinte berkata...

salam bro, mike ngorat je, bapak boleh curang tak akan anak tak leh kut keh!!!

Tanpa Nama berkata...

hishhh ngeri bila tau bapaknya buat, anaknya lak camna yer!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND