08 Jun, 2012

JAMIL ISMAIL HINA DAN CABAR DAN TIDAK GENTAR SULTAN JOHOR DI FB


INI SATU LAGI PENDERHAKA YANG MENGHINA SULTAN JOHOR SELEPAS NIZAR SEHINGGA SANGGUP MENCABAR TUANKU UNTUK BETSEMUKA DENGANNYA, SEBALIKNYA RAKAN YANG DITAGNYA PUN ADALAH DARI MEREKA YANG MERUPAKAN PENCACAI KUAT KEPADA PAKATAN RONGGENG PUN SUDAH MULA MENUTUP FB MEREKA DENGAN KARENAH FACEBOOK YANG BERNAMA JAMIL BIN ISMAIL

BETAPA HARAM JADAH NYA JENIS GOLONGAN NIE YANG SEBENARNYA PENCACAI DAN BARUA KEPADA DAPi YANG MERUPAKAN KUMPULAN PENCACAI PR YANG MAKIN MELAMPAU BILA SERING KALI MULA GAGAL DALAM CUBAAN HASUTAN SERTA MEMPORAK PERANDAKAN BANGSA MELAYU ITU SENDIRI

INILAH BUNYI HINAAN KEPADA SULTAN JOHOR OLEH HARAM JADAH NIE...

Sultan sultan cakap mereka ABOVE politik hahahaha yang pi sokong apa ornag politik buat apesal. macam ni nak suruh rakyat hormat sultan. patut la sekarang rakyat dan mula menyampah dengan mereka. kalau pembangkang itu tak betul ini tak betul tapi bila kerajaan yg boleh bagi ape sahaja keturunan mereka nak everything bagus. ISYARAT 1 MALAYSIA adalah isyarat mainan ornag politik. 
Maaf cakap la aku takut ke. andai kata apa yang aku taip di atas salah. dan baginda mahu aku mengadap insyaallah aku akan mengadap. no problem. aku bukan macam penyokong umno. menyalak mcm anjing sekali Dato Seri Nizar timbul pucat lesi.macam bapok. andaikata baginda sultan johor mahu aku mengadap anytime. sediakan kenderaan aku datang. tapi ingat kena gentlements. i dont trust anyone or anybody , aku masuk istana hidup dan sihat aku keluar istana pun sihat. sembah sembah sorry bukan aku ok. - Jamil Bin Ismail.

CERITA LANJUT (KLIK)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa nizar gila dah puas hati , pada firasat aku yg tulis ni bangsa asing , berbalek pada nizar Phd [ Penghasad Dengki ]nih , cuba renungkan napa kalau tokeh tokeh besar berbelanja mewah kau ta kecoh mulut macam pantat ayam , mereka nih lebih dasyat perangainya dari sultan keja mereka mnipu beli sehinggit jual seratus hinggit. Nizar dan mangkuk hayun ni , be gentlemen cermin lah muka sendiri sebelum menutuh orang , jangan jadi macam boss besar kamu sampai jubur orang dan bini orang pon dia belasah , tu pun ta serik serik lagi , WhAT A shame man ? gO AND FUCK WITH YOUR DOCTORSHIP

Tanpa Nama berkata...

mohon sultan tarik balik siapa yang hina raja melayu jangan sampai nasi jadi bubur harap abikk berat isu ne

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND