08 Jun, 2012

DAP KANTOI BILA PECAH LUBANG PASAL ISU NOMBOR PLAT PUNCA NIZAR MENDERHAKA?


NAMA PUN PENCACAI, Terbongkar siapa sebenarnya dalang isu Plat Nombor WWW 15 sebagai menyokong dari belakang PENDERHAKA yang lantang berani dan sebagai BONEKA dari dulu bertopengkan PAS sebagai seorang yang dilebel MACAM warak, Rupanya disebalik dalangnya yng memang orang Perak memang dah tahu di Nizar Lambei ni tentulah DAP bila pecah lubang pasal isu siapa sebenarnya yang menyusul dengan isu Plat Nombor kereta Datuk Sri Liow Tiong Lai dengan Plat Nombor WWW 15 yang kononnya didapat dengan percuma dengan tujuan menambahkan penghinaan kepada Sultan Johor

Pendedahan oleh Bloggers KINTA MENJERIT didalam blognya siapa sebenarnya disebalik dalang yang menjadikan Si Niza Meroyan yang sanggup menjadi PENDERHAKA kepada Sultan dan Raja-Raja melayu yang kini menyebabkan Bangsa Melayu amat marah dengannya yang seringkali kurang ajar dan menderhaka dengan Haram jadah!

Nyata nampaknya kisah dia menjadi boneka kepada DAP rupanya masih berlarutan, ingatkan masa menjadi pencacai dengan jadi Boneka bila masa dapat jadi tunggul sebagai MB Perak yang meninggalkan kesan yang amat meninggalkan kesan sehingga rakyat menggelarkan sebagai PERAK DI NERAKAKAN 11 BULAN oleh nya.

Masih menaruh harap dengan harapan jadi MB lagi jika Perak dimenangi oleh PR jika menang, kerana dia tahu Sekalipun menang kuasa penentu ialah ditangan DAP, maka peluang mesti di rebut demi kuasa dan nama sekali pun terpaksa menjadi pencacai dan menderhaka, lagi pun setakat ibu dan keluarga pun boleh diderhaka apa yang ganjilnya kalau nak menderhaka.

PAS pulak penting bagi wayang serta tiket sebagai kewarakan yang mesti dipilih oleh PR kerana lesen untuk kuasa juga memperlihatkan kononnya perjuangan nampak islamik, maklumlah jalan tbaik memilih PAS adalah kerana warnanya sebagai ISLAM itu PAS sebagai memperlihatkan wajib bGi orang Islam memilihnya

Pecah Tembelang dah yop dalang atau tuan kepada si meroyan yang menderhaka, seperti mana diakhir ulasan KINTA MENJERIT dalam blognya berkata... Takkan lah JPJ ni bodoh sangat nak bagi percuma jer nombor plet istimewa itu, mestilah dah ada sebab dan dokumen yang munasabah telah dipersetujui. Plet tu bukan untuk kereta persendirian tetapi untuk kereta rasmi, apa la dah takde isu ke? Lain kali semak dan selidik la dulu betul-betul, jangan la jadi macam Niza Meroyan membuta-tuli hentam orang lain. cerita penuh (KLIK)

3 ulasan:

awang bengkok berkata...

ramai lagi yang menderhaka pasal beli no ni....MKT 1888, bsi kasi pow sama diarm 100...hehehe..tk de sapa pun kisah penderhaka yg beli no ni...

Tanpa Nama berkata...

Nizar tu boneka dah tarikh lupus. Tu satu lagi boneka yang orang lain kadang terlepas pandang.

Di Selangor. Khalid gagap. Kan DAP menguasai sebab dia pun ramai. PAS dan PKR dah di kasi. Walau PKR hampir sama banyak dengan DAP tapi teloq dah tak da.

Abis boss pondan!

Unknown berkata...

Nak tunggu kereta Niza terbalik sekali lagi

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND