06 Jun, 2012

NAK DEBATE DENGAN DS NAJIB? KENCING MERATA BELUM TERJAWAB!!!



Kononnya disebabkan Anwar yang sebenarnya diinaya dan bakal menjadi Pm selepas PRU 13, tapi rakyat masih belum lupa kenapa sampai sekarang siri pembohongan terhadap rakyat belum terjawab! Anwar perlu jawab tentang tarikh !6 september.... perlu jawab kononnya Yang Dipertuan Agung sudah setuju dengan Pembubaran Pelimen disebabkan sudah punyai cukup Majoriti Ahl parlimen yang menyokong... apa nie ingat senang boleh kencing rakyat merata-rata... kaki angguk boleh ler

Anwar juga dicabar berdebat dengan Umi halfida, malah diajak berdebat dengan Tun Mahathir yang sebenarnya penyelamat uamat islam dan orang melayu dari di hancurkan oleh peliwat ini adanya. kenapa tak sambut cabaran ini? kenapa Najib? mudah kan... sebabnya janji dia ada peluang untuk memalukan DS Najib dan kaitkan segala keburukan kepada PM kita. tektik terdesak sbenarnya menjadi jalan yang ada untuk meraih undi dari rakyat.

Kalau dilihat banyak kali teman dah katakan, PKR bakal berkubur, kalau kita lihat DAP nampak macam jaga diri sendiri, tak nak join benda yang meremehkan, PAS pula seolah mencari jalan keluar dengan cara sendiri termasuk baru-baru ini tentunya terjawab bila tetiba ada Himpunan Hijau ke Putrajaya, kenapa di kedah? kenapa tak di Selangor di stadium Shah Alam? huraiannya amat mudah, sebab utamanya tentulah di Selangor PKR Kerajaan Negerinya, lagi pun dah banyak rekod buruk yang ditanggung, jadi baik bekerja untuk PAS dan selamatkan PAS selagi boleh di Kedah yang dah tentunya sekarang ni kerjaan negerinya yang diterajui oleh PAS,

Kenapa pulak Hijau? bukan kah PKR yang mencipta road to Putrajaya? Bukan kah kedah jauh diutara sedangkan Selangor paling dekat dengan Putrajaya? Hahaha macam biasaler... buat apa buat kerja untuk dema jer, baik buat untuk diri sendiri, kan elok sedar dari awal dengan perjuangan PKR dan Anwar yang baka; jadi ketua atau Perdana Menteri mereka nanti? dema dah nampak segala nya, tu yang tak berharap dengan PKR ni yang nampaknya kali ni terpaksa tumpang PAS dan DAP untuk dahulukan Anwar dan Dendam kesumatnya...

Teman pun dah certia banyak kali tentang PRN di Sarawak sebelum ini, kedah yang cuba membantu PKR bertanding di Lapan kerusi pakat bungkus semuanya, DAp menang 16 kerusi bertambah 3 lagi kerusi baru, bala bagi PAS bila kononnya menjadi parti yang paling lekeh didalam pakatan rakyat nampaknya sudah mula sedar, mana tidaknya PKR bertanding di 49 kerusi dun di Sarawak bakal mengheret kemenenagan mereka di PRU 13 di semenanjung. sebaliknya paling mengejutkan bila rakyat sudah memberi isyarat yang PKR bukan pilihan mereka, terbanyak kerusi bertanding di Sarawak sekali pun hanya mampu menang 3 kerusi jer pun, paling kelakor Baru Bian yang kononnya bakal menjadi CM Sarawak pun hanya menang dengan majoriti berapa ratus undi jer pun. yang nyata Tsunami PKR diselamatkan denga Video balun Amoi Made In China oleh Aljubri.

Jadi cara terakhir ialah meletupkan kontroversi perang saikologi termasuk DEBATE DENGAN PM DS NAJIB, inilah harapan yang ada, jadisebagai rakyat adakah kita perlu beri hak kepada Pembohong Besar untuk Debate dengan DS NAJIB? hehehe jadi kalau ditanya pasal debate ni kenapa tak nak debate dengan Ezam, Umi Halfilda, Dato Nalakurappan, malah Saiful bukhari sendiri... Lu Pikir La Sendiri... janji jangan basah kuyup kena kencing, hancin woooo...

1 ulasan:

ddinbunga berkata...

ASsalam, dia ingat dia sorang jer boleh main belakang orang, orang pun boleh jugak main belakang dia hehehe

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND