30 Jun, 2012

RASSIS ISLAM DAN PAS TENTANG SYIAR ISLAM


Memang rassis, cuba bayangkan Lim Buncit dapatkan perhatian akhbar CINA yang tentunya tak boleh dibaca oleh kaum lain, malah kalau dilihat dari gambar nie kita tentunya dapat meneka semacam membakar api perkauman bila kita cukup tahu akhbar untuk orang cina tentunya akan berpandangan negatif

Soal besar yang dibangkitkan ialah bila semua yang hadir diimport termasuk PAS dan lim kononnya penduduk setempat tak setuju, dah kalau orang cina tak kan ler pulak nak belajor ngaji? Radhi yang hadir dengan cai nya hanyalah dengan tujuan untuk meraih undi dari kaum cina di PRU 13 nanti, demi undi SYIAR ISLAM pun ditentangnya.


Alasannya padang tu tidak dipersetujui oleh penduduk kerana tanpa kelulusan, Harbik ni mahu bangunan yang 70% siap diruntuhkan, malah yang dijadikan isu ini hak orang tempatan, kelakor giller, si lim buncit nie orang taman pegoh ker? Radhi Zainon pun gua nak tanya... engko sapa? penduduk sini ker? wakil rakyat? errr tolong ler brader, ko tu pemimpin PAS yang bukan orang sini pun (orang luar)dan cai ko dan kaki angguk yg membontot pun kebanyakannya pun bukan orang situ pun.

Tengok gambar pun teman dan kawan mengeleng kepala, tak perinah pulak nampak bebudak dalam gambor nie di padang tu, ater dema nak main penuh padang ker pulak, adehhh tak kan budak sebesor nie perlukan padang besor stadium? pakai otak ler brader! jangan pakai lutut, sampai petang tadi pun teman tengok boleh kira berapa ramai bebudak yang main disitu, lagi pun macam ler dema robohkan alatan permainan disitu.

Pada PAS tolong ler jangan jual agama! lagi mau sembang pasal hudud! podah ler PAStat, nampaknya PAS dah macam sekutu dajal yang beriya sangat nak hapuskan selagi ada usaha menyebarkan syiar islam, nampak sangat tunduk dengan kafir harbik? tungguler balasan dari Allah nanti, apaker SAR ni macam Masjid akan kumandangkan AZAN lima waktu yang makin laknat si kafir menentangnya. cuba nilaikan betapa busuknya hati sokong runtuhkan bangunan anak-anak belajar ugama, Firaun pun tak macam tu...

Jangan lupa esok kita berhimpun sebagai tanda menyokong untuk anak-anak belajar ugama yang tentunya kita tak sanggup tengok dema belajor bawah kemah... tak ada hati perut ker? adoyaii macam mana punya hati perut komer yang nak hapuskan syiar Islam... lagi mau cerita HUDUD!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND