02 Mei, 2013

PAS SAH KAFIR JIKA MENOLAK!... SAIFUL ULANG SUMPAHNYA DIHADAPAN KA'BAH, BUKAN KUIL ATAU TOKONG!!!


WAHAI Orang PAS, nak bagi tau orang Islam, Ka'bah yang jadi kiblat kepada seluruh umat Islam seluruh dunia, bukan islam PAS tau, SAIFUL MENGULANGI SUMPAH LAKNAT NYA DEPAN KA'BAH... TEMAN ULANG LAGI SEKALI WAHAI UMAT ISLAM... DI DEPAN KA'BAH, KA'BAH YANG JADI KIBLAT PADA SEMUA UMAT ISLAM DALAM DUNIA INI YANG DIA DILIWAT OLEH NUAR BERAHIM, DAN LAKNAT LAH DIA MALAH BERDEPAN DENGAN PELBAGAI MUSIBAH ATAU MALAPETAKA KEATASNYA JIKA DIA BERBOHONG...


Kita juga tahu yang Aljubri akan membuat sumpah yang di edit maknanya nampak macam real bila hampir ke hari Mengundi 5hb April nanti, kalau setakat kencing begini lu jangan mimpi lah orang nak percaya, rakyat tidak sesekali akan percaya apa yang dia sudah rancangkan seolah dia tak bersalah. Segala perancangan sulit ini terbongkar apabila bekas Peguamnya yang pernah mewakili Aljubri membuat pembongkaran apa racangan sulit yang telah diatur termasuk membuat sumpah palsu dan merancang pembunuhan terhadap Aljub sendiri, sehingga kini Aljub tidak mengambil tindakan keatas guamannya


Kita tunggu bagaimana orang PAS menolak atau tidak bila Saiful bersumpah depan Ka'bah yang juga menjadi Kiblat kita semua tak kira apa bangsa, keturunan atau kaum yang beragama Islam, kerana kebenaran dia sanggup bersumpah didepan Ka'bah dan sanggup menerima malapetaka keatasnya jika dia berbohong tentang sumpahnya dia


Sehingga kini aljubri masih berdalih dan seolah memaksa kepada semua yang jadi pencacainya supaya WAJIB percaya segala yang dia perkatakan.
Kita tunggu dan tengok apa respon PAS yang menolak sumpah laknat Saiful yang terlah mengulangi sumpah laknatnya di depan Ka'bah demi menegakkan kebenaran bahawanya dia akui apa yang dia perkatakan adalah benar dan benar belaka, Saiful juga mengakui kesediaan keatas dirinya jika dia menipu, sedia dilaknat dan menerima apa juga balasan Allah kepadanya jika dia menipu atau berbohong.

Maka secara ringkasnya kita sudah boleh perkatakan disini kalau PAS masih menyangkal segala sumpah laknat di Hadapan ka'bah maka sah mereka menidakkan islam atau pun dan menjadi sekutu Kafir, malah mereka juga tergolong dari kalagan penghina umat Islam dan kiblat mereka sendiri 

2 ulasan:

SITI AISHAH berkata...

Assalamualaikum…
Kepada saudara/ saudari yang empunya blog ini…
Betul ke saiful membuat sumpah laknat di hadapan KAABAH????
Sebab sy konfius bila tengok video tu…
Pertama: kenapa kedudukan saiful lebih tinggi daripada jemaah lain?
Kedua: kenapa tempat saiful berdiri seperti tidak ada jemaah yang lalu lalang??
Sedangkan kat belakang dia penuh dengan jemaah.

Kenapa saiful buat sumpah untuk kali ke kedua???
Tidak cukupkah sumpah yang pertama hingga terpaksa buat sumpah kali kedua???
Tidak pernah sy dengar sebelum ini ada orang bersumpah dua kali..
Tidak yakin ke saiful dengan ALLAH SWT??? Bukankah doa orang yang diZALIMI akan dimakbulkan oleh ALLAH SWT???
Kenapa perlu dia buat untuk kali kedua sedangkan sumpah yang pertama sudah di buat di MASJID (RUMAH ALLAH SWT)… tak cukup ke buat dalam MASJID???
Andaikata sumpah kedua pun masih tidak berjaya,,adakah saiful akan buat sumpah untuk kali keTIGA dan seterusnya????

Tolong jawab yer…sy konfius sangat.
Wassalam.

SITI AISHAH berkata...

Assalamualaikum…
Kepada saudara/ saudari yang empunya blog ini…
Betul ke saiful membuat sumpah laknat di hadapan KAABAH????
Sebab sy konfius bila tengok video tu…
Pertama: kenapa kedudukan saiful lebih tinggi daripada jemaah lain?
Kedua: kenapa tempat saiful berdiri seperti tidak ada jemaah yang lalu lalang??
Sedangkan kat belakang dia penuh dengan jemaah.

Kenapa saiful buat sumpah untuk kali ke kedua???
Tidak cukupkah sumpah yang pertama hingga terpaksa buat sumpah kali kedua???
Tidak pernah sy dengar sebelum ini ada orang bersumpah dua kali..
Tidak yakin ke saiful dengan ALLAH SWT??? Bukankah doa orang yang diZALIMI akan dimakbulkan oleh ALLAH SWT???
Kenapa perlu dia buat untuk kali kedua sedangkan sumpah yang pertama sudah di buat di MASJID (RUMAH ALLAH SWT)… tak cukup ke buat dalam MASJID???
Andaikata sumpah kedua pun masih tidak berjaya,,adakah saiful akan buat sumpah untuk kali keTIGA dan seterusnya????

Tolong jawab yer…sy konfius sangat.
Wassalam.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND