13 Mei, 2013

TANGGUH KES STOPA LEE SEHINGGA LEPAS MENANG PRU 13?






Apa dah jadi? Hukum pun bileh tangguh-tangguh? Korang tengok ler sendiri bila dalam Harakah sendiri yang kata tangguh dulu hukuman SU ataupun kes Stopa spenda sehingga PAS menang di PRU 13, maknanya apa pulak nie? Kalau dia menang maka boleh luput hukuman keatas stopa nie... Tak pelik atau munasabah beb! Memang dah dari dulu PAS memang suka bagi hukum fan tolak hukuman bila kena kat dema sendiri

yang syok tu teman baca artikel lain ada jugak husam kata tangguh Dulu Negara Islam? Aiii dah ler Hudud pun nampaknya lansung tak tertunai sekalipun Nik Aziz sampai bersara setelah 22 tahun berkhidmat sebagai Menteri Besar , Hudud hanyalah untuk PRU rupanya, lansung tak kita dapat pelaksanaannya di Kelantan sekali pun tuan Guru sampai bersara tak lansung dapat dilaksanakan di Kelantan... Gamaknya kali nie MB kena ler sampai 30 tahun memerintah pun belum tentu boleh jadi Hudud dikelantan, sebaliknya macam-macam alasan yang akan diberi tukang Karut PAS


1 ulasan:

Awanama berkata...

Nak buat macam mana ,ramai orang Melayu tak cerdik -cerdik dan rela pula d perbodohkan.bersorak bukan main untuk orang lain,last -last yang ada di tangan dikaut orang lain.bangga pulak tu!!!.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND