12 Jun, 2013

INI APA CRITA? PAS DIAM JE KER SOAL PEMIMPINNYA YG LIWAT BINI?

Terbaca dari salah satu posting di Facebook yang menceritakan betapa bini kepada pemimpin PAS kini mengambil tindakan terhadap suaminya yang meliwtnya sehingga ada kesan koyak, BIOR BETUI YOP!!! Tak ngaku umat yop keja haram jadah nie, pelik la sekarang nie, banyak kes membalun, balun amoi made in China, balun bini orang, balun bakal bini kat hotel stopa, konselar bini orang dibilik hotel tengah pagi yang nampaknya banyak lagi kes pasal membalun nie HALAL semacam dalam PAS, tak kan ada tindakan untuk semua nie...

Komer nilaikan ler sendiri cerita yang teman uploadkan disini,

Perbezaan Hukum Hudud PAS di Terengganu dan Kelantan

1) Hukum Hudud di Kelantan tiada Hukum Bughoh (penderhaka kepada kerajaan) tetapi di Terengganu ada Hukum Bughoh. 

2) Hukum hudud sepatutnya dikenakan kepada orang Islam dan bukan Islam. Tetapi di dalam Hudud PAS Kelantan dan Terengganu, hanya dikenakan kepada orang Islam sahaja seperti mengenai zina. 

3)Hukum baligh mengikut kaedah feqah, perempuan berumur 9 tahun dan lelaki berumur 15 tahun. Tetapi di dalam hukum hudud PAS Kelantan dan Terengganu, umur baligh yang ditetapkan terhadap lelaki dan perempuan ialah 18 tahun. 

4)Tiada hukum mengenai liwat yang disebut didalam hudud PAS Terengganu tetapi ada di dalam Hukum Hudud PAS Kelantan. 

5)Di dalam mukasurat 32, Hukum Hudud Kelantan membenarkan suami untuk meliwat isteri. Membenarkan sesiapa sahaja untuk dilantik sebagai hakim sekalipun tidak mempunyai kelayakan di dalam perundangan syariah.

Sumber : (KLIK)


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pas songsang lagi menyongsangkan

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND