22 Disember, 2012

PAS SONGLAP DUIT TABUNG MEMALI? MAKAN RETA ANAK YATIM TU!!!



Bukan memali sahaja sebaliknya kutipan PAS tak pernah istihar jumlah, Makin PANAS lagi kutipan tabung MEMALI sehingga kini pulak lesap entah kemana? bukan ker reta anak yatim disalah gunakan paling berat hukumnya dalam islam, disimpan mana dan terangkan status kutipan tabung memali yang sebenarnya ada cerita disebaliknya

Ikuti pembongkaran dalam video diatas, Nampaknya pas makin galak buat kutipan samada dalam berbentuk tabung maupun disetiap ceramah yang selalunya alasan Jihad Pilihanraya yang dijadikan tajuk, untuk jihad apa? atau pun jihad untuk poket-poket dema.

Hari ini nampak gayanya selagi ada kesempatan akan PAS ambil peluang, jika dilihat apa saja BN. buat akan ada program menentang dan bakal ada juga tabung untuk ini, untuk siapa tabung ini memang tidak di ketahui, sebaliknya setiap kali program besar seperti BERSIH yang bakal mengajak puluhan ribu rakyat disonsangkan pemikiran mereka menjadi tanda tanya yang tidak terjawab dari mana datangnya dana yang menampung,sehingga kini sekalipun kaitan dengan dana yahudi seperti NED lansung tidak berjawab, Mustahil puluhan juta datangnya dari hasil kutipan ceramah PAS!

Apapun kita sebagai umat islam tahun sebagaimana memakan harta anak ayatim adalah salah satu dosa besar tak kiraler PAS sekalipun.

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND