22 Disember, 2012

Koo Ham, Kor Ming Dicabar Nafi Bukan Pengarah Syarikat Upayapadu Plantat...



Lagi pendedahan... kali ini soal tanah sebanyak 10.526 ekar tanah dia gua musang kali ini menjadi tajuk hangat sidang Dun Perak 2012, Pendedahan pemberian tanah sebanyak  lebih 10 ribu ekar ini dikatakan ada kaitan dengn pertukaran sebagai jawatan MB Perak semasa rejim pakatan memerintah negeri Perak,  kalau dilihat dari kesinambungan kemungkinan ini boleh berlaku, yang mendatangkan kemusykilan lagi apabila tanah yang dikatakan ditukar milik hasil kerjasama PAS kelantan?

Apapun sehingga kini kita masih menunggu pengakuan terus dua pemimpin DAP tertinggi di Perak! sikap berdolak dalih dan memberi pelbagai alasan sehingga berakhir sidang Dun yang nampaknya tiada berkesudahan, Yb Dato ' Hamidah Osman semalam mencabar mereka supaya menafikan atau mengaku dalam Upayapadu yang memiiki puluhan ribu ekar tanah di Kelantan...

Nampaknya siri pendedahan dalam sidang dun, sebelum ini juga pelbagai isu yang ada kaitan dengan Dato speaker kononnya terlibat dalam video lucah, oleh sivakumar (tronoh) yang juga merupakan speaker sebelum ini semasa Pakatan menjajah, Apa yang dipertikaikan dengan menunjuk sampul yang kononnya berisi Video sek dato Ganesen ( speaker ) sudah boleh dijadikan bukti bahawa Dato ganesan yang terlibat dalam skandal tersebut. bagaimanapun tiada sebarang bukti dapat menunjukan dato speaker terlibat dalam video yang didakwa sivakumar, kenapa tiba-tiba isu ini muncul sebaik Nga dan ngeh diasak dengan isu tanah di kelantan dengan kaitan Upayapadu Plantation.

Ganesen nampaknya bakal melaporkan kepada Polis atas fitnah kepada beliau, semacam biasa nampaknya kali ini nasib DAp terutamanya diasak teruk dengan pendedahan... Walau bagaimana pun kita tunggu apa yang bakal dibongkar lagi, Terkini dikhabarkan juga Yb Hamidah Osman nampaknya telah membuat laporan POLIS apabila dikhabarkan dia telah diugut oleh Nga Semasa didalam dewan, selain itu Dato Seri Tajul Rosli dan Dato Rosnah diantara yang menjadi saksi dengan  dakwaan Hamidah

SEBAGAI RAKYAT NILAIKAN LAH SEMUA INSIDEN YANG TERJADI, JANGAN SAMPAI PERAK DITABIR OLEH MEREKA YANG TAK SEPATUTNYA, JANGAN BERI RUANG KEPADA PEMBOHONG DAN PENIPU MENJADI PEMIMPIN KITA, KALAU DIDALAM DEWAN PUN BERBOHONG, APA LAGI RAKYAT !!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND