31 Disember, 2012

VIDEO BLUE HERO TAMIL SI SIVAKUMAR PULAK!


Speaker meroyan yang tetiba muncul dengan kononnya ada VIDEO lucah Dato' Ganesan Speaker Dewan Undangan Negeri Perak, dia meroyan bila dalam sidang yang lepas bila Ngeh dan Ngah teruk dibelasah pasal sedekah tanah dari PAS dan dikaitkan soal MB, pahamler kita yang dia nie memang nak mencelah atau menarik perhatian medai dan rakyat supaya menutup kesah panas Ngeh dan Ngah pasal tanah yang mereka dapat bila blogger Pisau.net mendedahkan beberapa dokumen berkaitan sebagai bukti.

Video itu pun dia tak tengok sebaliknya sivakumar mendakwa punya Video lucah, ater kalau dah tak tengok dan tak bukak lagi envelope DVD tu macamana pulak yang dia tahu itu Video lucah, sesapa pun boleh buat begitu, sebaliknya kita juga paham dia kan dendam dengan speaker yang ada sebab sampai kena keluar dengan bangku  sekali pasda kejadian meroyan nya...

Sebentar tadi teman terbaca blog sahabat di Sungai rapat online

Difahamkan satu video berunsur lucah yang menyerupai Adun Tronoh V. Sivakumar kini sudah mula tersebar. Video tersebut telah diwar-warkan oleh beberapa blog dan mereka akan menyebarkannya pada petang ini.

Dalam masa Sivakumar mendakwa bahawa beliau berjaya mendedahkan video lucah Speaker Dewan Undangan Negeri Perak Dato' R. Ganesan dan dalam masa yang sama beliau juga mempunyai video yang sama sebagaimana yang didakwanya.

Rakyat puji sikap Dato R. Ganesan kerana bertindak serta merta membuat laporan polis diatas tuduhan liar itu dan hari ini kita akan lihat pula bagaimana tingkahlaku V. Sivakumar apabila videonya didedahkan adakah seperti Anwar Ibrahim yang tidak berani membuat laporan polis.

Menurut sebuah blog video Sivakumar akan ditayangkan jam 3 petang ini...tungguuuuu!!



Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND