21 April, 2013

ALHAMDULILLAH, AKHIRNYA GOMO TERIMA SARANAN SAHABT BLOGGERS

Akhirnya terjawab bila rakan-rakan bloggers terutama PCT @ Perak Cyber Troopers memberi pendapat dan yakin dengan Dr Mazlan dapat menwaskan Anwar ibrahim di Permatang Pauh, PCT juga menjangka kehadiran Gomo sedikit sebanyak akan membuat pengundi akan berbelah bagi, atas kesedaran itu maka kami sepakat mohon gomo tidak bertanding diatas tiket bebas menentang aljubri nie,

Akhirnya semua merasa lega dengan keputusan gomo yang tidak bertanding, walaubagaimana pun Gomo terima pandangan kami dengan baik sebaliknya berjanji akan tetp perangi aljub ni di medan maya dan minta kami juga bersamanya untuk membantu Dr Mazlan dalam menentang hasrat menjadikn seorang yang rosak akhlak menjadi perdana menteri yang bakal menghancurkan negara adanya

Bukan setakat itu malah jentera cyber di PCT telah pun merangka strategi menyerang mereka dimedan perang maya, dengan harapan kami dapat membantu batalion yang sedang berjuang di Permatang Pauh, kita khuatir jika gomo bertanding di Permatang Pauh akan menyebabkan perpecahan pengundi serta takut pengundi akan berbelah bagi.

Kata sepakat dicapai dan resolusinya kita kan bergabung dan bersatu dalam serangan cyber atau maya, membantu Dr Mazlan di permatang pauh. Sekalipun gomo tidak bertanding yang penting kita wajib memberi gambar yang sebenar siapa yang haloba dan tamakan kuasa demi kepentingan diri.

Apa pun aljub tak kan lepas dari pembongkaran yang sebenar, rakyat perlu tahu apa sebenarnya disebalik Jenin Perdana Menteri, siapa yang hendak diangkat sebagai pemimpin, siapa pula yang bakal menjadikan negara ke arah kehancuran, kita kena bongkar dan bagitau siapa sebenarnya yang mahu kuasa dan menghancurkan Agama, bangsa dan tanah air?

Agak-agak ler beb! Ada akai ker yang macam ni punya rosak Akhlak dan rosak Moral macam nie nak diangkat dan jadikan perdana menteri? Hilang akal ker?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND