10 April, 2013

NAK TENGOK MANA DUN MAMAT DAN MINAH MELAYU DAP NI BERTANDING


Teman nak tengok sangat minah dan mamat noe yang satu ketika pernah berkata UMNO tak perjuangkan orang melayu sebaliknya menindas bangsa melayu balik, malah keputusan medua-dua ekor nie pernah berkata hanya DAP sahaja yang sebenarnya perjuangkan Melayu

Dema nie pulak yang beriya benor dengan pemimpin DAP yang nampak benor gedeknya dicelah-celah kepala-kepala besor DAP, beriya sangat kononnya junjung Dap sebagai mentor, dan hari nie teman nak tengok sangat kat mana dia nak bertandinagnya, boleh ker dia dapat kerusi dun di kawasan yang selamat kerana tak kan dema tak kasi tempat pada melayu... 

Kita tunggu jer, kot di boleh dapat di N31 Jelapang, N32 Menglembu, N33 tronoh dan kawasan lain yang selamat kalau dah memang dema bagi peluang tekus untuk perjuangan Melayu, lagi pun bukan ramai pun setakat dia dan boyfriend dia jer pun, nak tanya jugak gerg di UITM tu hahahah.... Berapa pointer dan kerajaan tanggung ker?


 

Untuk yang belum kenal dengan awek di atas, nama dia adalah Dyana Sofya. Dia telah menyertai DAP baru-baru ini.



Selepas join DAP, Cik Dyana yang merupakan graduan UiTM telah mula berceramah atas pentas politik.



Ini pula video salah satu daripada ceramah Cik Dyana.


Dalam videonya, Cik Dyana sebarkan dakyah bahawa DAP memperjuangkan nasib semua kaum. MyMassa rasa video inilah yang paling sesuai untuk membetulkan dakyah Cik Dyana.

DAP bukan perjuangkan nasib semua kaum, tetapi hanya perjuangkan ketuanan Cina sahaja.

Kalau video tersebut tidak cukup, anda boleh tengok video ini pula, bagaimana kaum India ditipu oleh DAP selepas mereka berkuasa. Bila DAP dah berkuasa, rintihan kaum lain akan diejek-ejek seperti dalam video ini.



Kepada Cik Dyana semoga satu hari nanti anda akan lihat perjuangan sebenar DAP sebagaimana Tunku Aziz nampak perkara tersebut dan akhirnya keluar dari DAP. Walaupun ketika itu dia adalah Naib Presiden DAP.

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND