13 Mei, 2012

GABRA CACAIAN YAHUDI BERSIH BELUM BERAKHIR... 120 RIBU YANG HADIR BAGAIKIAMAT PADA PAKATAN KENCING RAKYAT


Kebanyakan Ahli UMNO kini cukup bersemangat di Mesyuarat Cawangan selepas 120 ribu yang hadir ke sambutan 66 tahun UMNO dibukit jalil, tetapi Cacaian BERSHit YAHUDI nampaknya sampai sekarang masih dan bertambah Meroyan sampai hari ini yang tak habis-habis cuba menidakkan kehadiran SATU PARTI POLITIK iaitu UMNO kerana dilihat menjadi mimpi ngeri pada Pakatan Ronggeng sekalipun Bershit yang menjadikan kebanggaan Yahudi tetiba lenyap begitu sahaja dengan kehadiran 120 ribu ahli UMNO

Makin kelakor dan terserlah meroyan nya Pakatan Ronggeng apabila sampai sekarang ni masih lagi yang cuba menafikan kejayaan UMNO di bukit jalil jumaat lalu, macam-macam cubaan untuk menipu rakyat dan diri sendiri kerana semacam tidak percaya kehadiran begitu ramai yang mencapai 6 ke 7 kali ganda penyertaan pengganas BERSHiT baru-baru ini.

Ahli UMNO nampaknya menumpukan perhatian terhadap mesyuarat peringkat cawangan selepas sambutan 66 tahun UMNO yang bukan sahaja memadam rekod BERSHIT, malah melenyapkan sekali angan-angan besar yang sering digunakan dengan takbur kononnya amaran kejatuhan dari parti-parti gabungan yang amat berbangga dengan Bershit yang kali ketiga, malah tiada sapa sangka termasuk oaang UMNO sendiri yang kehadiran amat mengejutkan, apatah lagi cacaian yahudi Bershit sehingga tahap meroyan...



Paling jijik dan amat banggangnya bila sampai gambar-gambar penyokong bola sepak Kelantan diedit seolah hadir untuk sambutan 66 tahun UMNO dibukit jalil, kesian jugak bila tengok meroyannya cacaian ambabiga danaljubri yang sekarang ni macam telan putik durian jer! Kekadang ada jugak bodonya cacaian yahudi Betsih nie, disebabkan mengelupor (tak senang duduk) apa saja yang boleh dispin dema akan spin, paling ketara bila sedaya usaha yang boleh mereka akan dapatkan gambar yang boleh dicari kekurangan atau tempat duduk kosong untuk mengejek kononnya kehadiran tak seramai mana. Sebolehnya kalau dapat gambar ketika tengahari atau waktu petang dimana belum ramai yang masuk ke stadium bukit jalil supaya dapat spin kononnya tak seramai mana yang hadir

Terdesak untuk fitnah juga kononnya besandar kepada fakta yang stadium Bukit Jalil hanya mampu menampung hanya 81 ribu irang juga seolah fakta untuk memfitnah, padahal rakyat tak ler sebodo dema yang macam lembu sanggup menjadi pencacai Yahudi Ambabiga dan Nuar Berahim semasa bersih. Memang benar lah stadium Bukit Jalil hanya dapat menampung 81 ribu penonton, tetapi pengiraan juga berdasarkan lautan gelombang merah diatas padang dan Ribuan yang terkandas di luar stadium akibat penuh dalam stadium

Kalau dulu sampai ke BERSHiit kali 3 yang mereka berbangga bila dihadiri tak sampai 30 ribu menyebabkan beberapa Cacaian yahudi boleh berbangga tetapi kini buat mereka makin meroyan dan sehingga kini masih tidak boleh terima bagaimana boleh seramai itu yang hadir... Malah hanya satu parti (UMNO) boleh mengumpulkan sebegini ramai? Berbeza dan cukup berbeza dengan bersih yang punyai dana puluhan juta pun nampaknya makin nazak gabungan parti-parti Pakatan Ronggeng tidak tidor malam nampaknya

Satu lagi fakta yang teman sendiri akui, bila UMNO menyediakan transport seperti BERSHit juga, tetapi tidak lah datang dari dana yahudi dengan mewah. Teman sendiri pernah tanya beberpa yang pergi hanya mendapat RM 10 sahaja untuk belanja makan tengahari jer berbeza dengan bersih yang begitu lumayan sehingga seorang dibayar RM 250 untuk tiap seorang...

Teman yakin kenapa begitu ramai yang hadir kerana kebanyakannya hadir untuk menyatakan geram mereka pada BERSHit yang sekarang ini amat keterlaluan. Hadir bagi membuktikan UMNO masih berbiza dan bakal talkinkan Pakatan Ronggeng di PRU 13 nanti, tunggu lah nanti... Dan jangan terlalu takbur kemenangan keatas Pakatan Ronggeng!

Paling menakjubkan bila kehadiran di bukit jalil terdiri dari penggundi-pengundi ahli UMNO, lihatlah sendiri di Bershit bila yang haram jadah menyepak kepala POLIS, yang memecah dan merosakkan kereta POLIS, yang berkampung ala hipis di dataran merdeka, yang mahasewel buat demo hara, jadah, yang memukul anggota Polis yang bertugas... Komer Perasan tak? Hehehe semuanya tak pernah mengundi pun malah ini kali pertama dema akan menggundi kerana rata-rata datangnya dari umur belasan tahun hingga 23 tahun. Tak pernah mengundi pun tetapi paling sibuk kononnya menuntuk hak mengundi dengan adil... Bak kata perpatah kencingpun bercabang lagi... Hehehe rasanya sudah tiba masanya Pakatan Ronggeng akan ditalkin kan, Rakyat Mula Bangkit menentang Cacaian Yahudi...

3 ulasan:

Awanama berkata...

Lagi pendedahan fitnah dan spin pakatan ronggeng

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2012/05/bila-gambar-peminat-red-devils.html

Memang tentera BaBiGa kuat fitnah sebagaimana tokoh liwat mereka

Awanama berkata...

Gua kasi lu tau kalau lu bran kasi penuh stadium dengan gelombang kunning shit lu

Awanama berkata...

Gua kasi lu tau kalau lu bran kasi penuh stadium dengan gelombang kunning shit lu

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND