25 Mei, 2012

NIZAR NIAT SERANG CERAMAH UMNO BONGKAR PEMBOHONGAN NYA DI SG ROKAM?



Nampaknnya Nizar dalam kelam kabut semasa kecoh Samhuri di pejabat tanah Batu Gajah sempat menipu bila si lambei ni kata Samhuri yang talipon dia. Teman yang kebetulan ada disana memang perasan dalam Kantin tu semua yang ada kecuali Samhuri dan tiga rakannya yang hadir, selebihnya semua yang terdiri dari beberapa orang melayu DAP dan Orang PAS, yang nampak mendominasi rasanya India yang hadir bersama Si Siva

Bukan sahaja nizar kata siSamhuri ni talipon dia, siap dia terus menuduh UMNO sebagai punca, ' Kalau beginilah orang UMNO, bukan disini sahaja nampaknya, tapi diseluruh daerah pun macam ni juga, Marilah kita Ubah, tolak kerajaan BN, kita pilih Kerajaan Pakatan Rakyat'

Malam ini di Pekan Razaki, Ipoh bakal ada lagi siri Ceramah Pembongkaran Nizar Pembohong Bersiri, nampaknya siri jeljah membongkar ini menjadikan Nizar makin meroyan, mana tidaknya... Kalau anda berkesempatan hadir pasti akan dapat melihat tayangan Video dia menipu sebagai bukti bukan satu tapi berlambak. Nampaknya rakyat mula sedar dengan sebenarnya identiti Nizar yang sebenar, paling kuat pembohong.

Rakan teman juga menalipon sebentar tadi dan maklum kat teman yang Si Lambei ni merancang untuk serang ceramah pembongkaran dia malam ini, pastinya kehadirannya tentu dirancang, sebab kalau kita tengok sebelum nie memang dia KANTOI HABIS, jadi yang pastinya malam ini tentu dia sudah susun untuk jadi penyebuk sekali lagi.

Isu Samhuri yang pastiya jadi modal beliau, mana tidaknya kalau kita perhatikan dia yang sibuk ketika itu melalak caci UMNO sebaliknya Samhuri tak ada cerita nak join PAS sebaliknya DAP yang dia maksudkan sebagai pilihan. Point untuk di spin dan putar lagi rasanya mestilah isu siSamhuri... Mungkin mengelegak sakit hati bila si Samhuri ni buat PC hentam dia balik.

Apapun dia lupa dan anggap mungkin Isu Samhuri ni boleh dijadikan bahan hujah di majlis Ceramah UMNO malam ini dengan kehadirannya seperti sebelum ini dengan muka tak tau malu, apa-apa pun ramai kengkawan harap sangat dia datang dan kata PAKAT DAPAT SAJA JER DIA, DAH MEMANG TUNGGU SANGAT! BARU ADA AKAI" soal Samhuri ni rasanya komer pun tau bila makin ramai terutama orang UMNO sendiri kata, elok sangat ler Nizar ambik dia, memang macam tu sifat pakatan rakyat hendak dan memang begitu sifat mereka. Malah bukan kerugian sebaliknya banyak yang bersyukur dan kata ELOK LAH BUAT APA SIMPAN PARASIT DALAM UMNO, kalau Nizar nak sangat ambik ler... Stadium Perak ditadahkan. Elok ler... Lagipun cuma dia jer yang kata UMNO ni tempat berniaga Pasir, kena rasuah, sogok betina dan lain-lain. Apa dia ingat UMNO ni kilang pasir dan balak ker? Dah kalau nak sangat dapat kaya dengan jual pasir, balak, projek kalau join DAP dan pakatan rakyat! Sila ler... Tak ada apa rugi pun. Cium molot ler dengan nizar, bukan ker dia kata dia bangi Pasior pada miker?

Teman bukan tak kenal Samhuri nie, tapi apa yang teman kata diatas berdasarkan apa yg teman tengok dan dengar sendiri... Kalau komer ada masa tu apa pulak yang komer rasa? Kahak ptuii!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND