15 Mei, 2012

VIDEO INI YANG KANTOI DAN BUKTIKAN NIZAR BOHONG



Video ini sebenarnya yang ditayangkan oleh Sdr Hanafiah Man semasa dalam sesi ceramahnya di Kampar sebelum ini? Bukan ini saja bukti sebaliknya betpuluh lagi yang dirakamkan sebagai bukti Bukti ini juga bagi tatapan rakyat serta cacaian lembu beliau yang selalu di lembukannya. Lu tengok la sendiri semua pembohongan Si Niza Lambei yang memang kencing merata termasuk dengan cacaian terutama Bloggers lembunya, bukan satu tapi berpuluh bukti yang dirakamkan segala pembohongan si Niza Kaki Kencing nie... (Klik)

PEMBOHONG BESAR NEGARA nie nampaknya bukan saja berani berbohong, adakalanya dia akan selang selitkan dengan hafalan Nas dan Hadis bagi nampak macam serius dan yakin dalam siri ceramah Pembohong Negara ini, macam biasa ler... Bila pencacai nya dengor kelentong dia sampai ternganga mulut terlopong kusyuk lagi senang ler dia kencing lu orang! Bila dah tertelan kencing berlebihan tu yang boleh lembukan korang, suruh angguk jer mesti korang angguk. Apa lagi kalau ada cam sikit ayat-ayat dari nas dan hadis... Hehehe pakat caya giller ler cai cai akan angguk tanpa henti... Sekalipun kalau ditunjuknya batu dan suruh korang percaya itu bukan batu tapi roti yang boleh makan, kompom korang pun akan setuju dan akur

Amacam bloggers cacaian Niza and Pakatan Rogol?kalau nak temberang pun rasanya memang tak boleh tu, memang hobi dia selalu benar suka kencibg dan bohongkan orang, termasuk bloggers Pakatan Rogol yang nampak macam bijak tapi pakai lutut dan pungkok untuk berfikir... Camana pun faham sebab dah memang bebal yang tak boleh diubat! Lagi pun tak sapa nak melarang kalau dah memang suka jadi lembu cacaian

1 ulasan:

Abang Sayang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND